Alla inlägg under juli 2008

Av Lea - 10 juli 2008 00:59

Ni som följt min blogg under dagen/veckan borde kunna räkna ut vad det är för låt! Haha!



Av Lea - 9 juli 2008 23:28

Jag såg henne... usch vad ful hon är...

Men rätt kul att vi båda har samma pub som favorithak....


Amy på Mixer 

Av Lea - 9 juli 2008 22:46

Imorgon är det JAG som ska ta oskulden på Kissapans och Rantamäkis "Gästuppdrag" på Klart du vågar!

Klockan elva svensk tid kommer mitt uppdrag att läggas upp och jag har redan ont i magen över tanken... Why oh why gick jag med på detta?





Av Lea - 9 juli 2008 17:52

Mycket som hänt!!

Wulva har fått en pöjk!! Rio ska han heta!!

Jag har precis kommit hem efter en natt uppe i Seven Sisters..^^

Har en stooor tröja på mig som luktar gott och är äkta Trash!;D

Nån som fattar vad jag menar?


Av Lea - 8 juli 2008 15:33

Den involverade flera personer som inte borde vara i samma dröm..=S

Men jag är fortfarande glad efter igårkväll..^^ 

Av Lea - 8 juli 2008 02:40

"Boobs"

"Hum, i wonder who this can be?;) a clue maybe?"

"Arse"

"Well, its about time. What u up to?"

"Getn naked"

"U should get naked with me"

"Will do"

"You better"

"You better"

"I will"

"I will"


Givande konversation! Fast det är ju rätt bra klarspråk! Hahaha! 


Av Lea - 7 juli 2008 19:04

"Jag förstår inte varför jag känner som jag gör. Du är inte min stil alls! Du är nästan odrägligt arrogant och jobbigt kaxig och smådryg!"


Men fortsättningen var bättre...Det var helhjärtat och ärligt...

Jag fick ett svar som var bättre än väntat... Det började med "oj vad söt du e"



Av Lea - 7 juli 2008 14:59

Jag har varit hemma hela helgen.. Bara sovit och slappat... Var ledig igår för första gången på evigheter känns det som..och jag rörde mig inte många meter från sängen ska ni veta... Det är ju så jävla komplicerat med kryckorna..


Nu vaknade jag med lite panik. Började av nån anledning tänka på vad det var för datum! Mellan den 10-15 juli kommer första antagningsbeskedet!! Det är SNART! Tänk om jag kommer in! Då måste jag åka tillbaka till sverige till den 18 (!!!!!) Augusti!!

Och tänk om jag INTE kommer in nu utan när dom släpper andra perliminärintagningen!! DET är i början av Augusti!!! Skulle det hända så vet jag inte vad jag ska göra!! Jag har ju två veckors uppsägningstid här! Skulle jag ta det säkra före det osäkra och åka hem så att jag är där i tid till den 18?? Men Om jag inte kommer in alls då?!? Ska jag sitta där, i Jämtland igen då?! Hela vintern?! Vad faaan ska jag där och göra?

Och Är jag verkligen redo för att åka? '

Just nu känns det som att jag ska börja gråta vid tanken av att flytta här ifrån... 

Och sen då? Vart ska jag bo om jag kommer in?!  Jag vet att jag får bo hos kusin Janne tills allt löst sig men ändå! Det verkar ju vara brutalsvårt att få tag på boende i sthlm...

I Växjö är det lättare.. Ska jag vara ärlig så hoppas jag nästan lite på att komma in där.... Jisses.... Hur ska detta gå? 


Jag sliter mitt hår....

Ovido - Quiz & Flashcards