Alla inlägg under juni 2008

Av Lea - 30 juni 2008 10:49

Mongo-Lea...

Peter blev jätteknäpp imorse när jag berätta om knäet.. haha...

Taxi för att hämta barnen i eftermiddag, tyckte han men det tycker nog inte jag.. Taxi för att lämna barnen imorgonbitti och sen ta den till sjukhuset.. DET tackar jag däremot inte nej till..

Han gav mig även ett knästöd och berättade att kryckor finns här hemma så jag behöver inte köpa om jag måste ha det enligt läkaren..(??) och sen började han snacka om operationer och shit... Att dom har en jättebra kiropraktor och grejjor...tro fan att jag är nervös nu eller!!!


"jag menar inte att skrämma upp dig, men knän är allvarliga saker!!"

O.O


Nu ska jag lägga mig i min säng! 

Av Lea - 29 juni 2008 23:45

"Do you have msn messenger?"


Ash vet hur man går rakt på sak...

Bra att han ska bartenda på min fest.. haha 

Av Lea - 29 juni 2008 12:50

Jag gör mackor, steker köttbullar, kokar ägg och fixar massa gott!=) Tur att det börjar spricka upp också så man kanske får lite sol!

Snart drar vi till parken! 

Av Lea - 29 juni 2008 03:56

Och för en gångs skull har jag en vän som sover i rummet bredvid precis där jag skriver just i detta nu. Men jag kunde inte knacka på dörren. Jag kunde inte säga det högt.

Igårkväll tänkte jag på precis den här saken och tänkte "tänk om jag får reda på något sånt... Vad skulle jag göra då? Hela mitt liv skulle vara meningslöst!"

Jag pratade med min vän, Siri, om det ikväll och allt jag kunde tänka på var att jag ville prata med Kissapan eller Mamma om det. Det sa jag till henne också.

Är jag för ung för att kolla upp en sån sak? Är jag för ung för att ens tänka på det?

Jag vet två saker jag är otroligt livrädd för... Det ena är att drunkna i havet.. eller ens simma i det....

Det andra skulle jag hellre drunka än att få veta om..... 

Av Lea - 28 juni 2008 17:42

Maddie hittade nån sak på marken och började leka med den.. Tillslut så började hon nästintill slicka på den och så här löd diskussionen pga det;


Lea - Madeleine! Man slickar inte på saker man hittar på marken! Det kan vara hundkiss och saker på den!


Maddie - Its not! I didnt lick it!


Lea - Man ska inte ens ha den i närheten av munnen om man hittat den på marken!!


Maddie - Lea! I mean it!!


Lea - Vadå?


Maddie - Lea!!! I mean it!!!


Lea - Men vad menar du?


Maddie - Um, i dont know....


Då går det inte att vara arg längre! ^^ 

Av Lea - 28 juni 2008 10:18

Och knähelvetet gör riktigt ont...

Tack och lov så är det fin-vera' idag iaf.. Så vi kan promenera till simningen utan paraply och shit..

Tjejerna har varit såå duktiga den här morgonen!! Jag är stolt..

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt, plocka ihop deras badkläder och sen knata iväg...



Av Lea - 28 juni 2008 05:03

..så kan jag verkligen inte somna nu! Vi ska simma och jävlas...Fyyyfan säger jag bara.. ORKA!!

Av Lea - 28 juni 2008 01:47

"Just to look in to your eyes give me a reason to live."


 Tyvärr måste jag lägga till raden;

"To bad that you wont let me" 


Att sitta hemma ensam får en att börja tänka.. Och det är inte bra.. 

Man ska inte tänka!

Men när man drömmer om en person om nätterna så är det inte så lätt att bara glömma honom om dagarna också...

Allt jag tänker på är hur jag skulle göra när jag kommer till sverige för att få honom... Jag önskar att jag kunde säga det jag skrev där uppe till honom också men det skulle vara dumt...Jag är rätt säker på att han kommer lägga märke till det ändå....

Jag skrev något som rubrik förut  typ "Hopplös längtan tär på hjärtat" och han fråga vad jag längade efter... och jag svarade "det finns en del som hjärtat längtar hopplöst efter helt enkelt.. det vet du"....


Nej, nu tror jag att jag ska gå ut och kedjeröka...



Ovido - Quiz & Flashcards