Alla inlägg under februari 2008

Av Lea - 29 februari 2008 14:50

Satt och kikade på Titanic tidagre och kom fram till att jag fortfarande gråter när jag ser den! HAHAHA!

Fast... jag gråter fortfarande till Micke och Molle och såna filmer, Extreme Home Makeover och när folk vinner på bingolotto också (visserligen oftast om det är skitpriser)... Så det kanske är mig det är fel på! Hahahaha!


Av Lea - 29 februari 2008 12:31

" soz hun my comp crashed again lastnight am goin to try an save up for a laptop its easier lol xx"



Av Lea - 29 februari 2008 10:45

Men hur fan fyller man i den?? O_o

Jag har lämnat barnen på skolan och som jag trodde så mötte vi Penny och Lara men det var faktiskt helt ok att gå med dom idag.. Penny var lite mindre "Penny" än hon brukar vara...Utom dom gångerna Lara springer iväg och Penny ropar "Lara, freeze! Lara, freeze! Lara, freeze! Freeze Lara! Lara, freeze!" med en röst som säger "Jag är för fin för att höja rösten." Och när Lara tillslut stannar för att hon är för trött för att springa mer så säger Penny "Good girl."

Jag kan inte göra annat än skaka på huvudet....


Aja, anywhoooo.... DANGER kommer hit i APRIL!!! Då jeeflar blir'e ös!!!


Och nästa helg kommer Joanna och hennes kusin. Det gör även Magnus och hans gäng! Whoooo! 

Av Lea - 29 februari 2008 08:58

Kommer in i köket nu på morgonen och ska utfodra barnen.. Där sitter då fadern i familjen och har gett yngsta Custard (typ vanilj-sås) Endast att äta! Klart att det blir bråk när jag bestämt säger att det ska ätas yoghurt och flingor Också! Nu är jag på sämsta humöret ever men tack och lov ska jag bara lämna barnen på skolan och sen hämta.. sen är det bara barnvaktningen ikväll som gäller och det är inte ens här... Undrar om jag ska ta med plånboken och smita på Tescos och köpa något till ikväll...?

Igår somnade jag innan elva och sov till halv sju... Underbart att få sova riktigt djupt och gott! 


Usch, bara för att få mitt humör ännu sämre så kommer vi GARANTERAT stöta på Penny och Lara så vi måste gå med dom till skolan.... Usch... 

Av Lea - 28 februari 2008 22:01

Anli ringde.. Jag la mig på golvet i forster-ställning med en kudde under huvudet och en mellan knäna och magen och åt Ben & Jerrys Phish Food chokladglass direkt ur förpackningen och pratade med henne.. Jag gillar inte ens chokladglass!!

Nu ska jag återgå till min Emo-position fast faktiskt sätta på tvn denna gången....


Silly bum... Pöh! 


Av Lea - 28 februari 2008 17:38

Imorgon ska jag barnvakta Dominic.. Det kommer bli gött och så får jag ju lite extra cash... På lördag ska Rozy fixa mitt hår och sen drar jag (och kanske Rozy) till Sara vid åtta, förar lite med budjet-sprit och sen blir det tuben till tottenham court road och Fox...

Snart ska jag laga fiskpinnar och kokt potatis med broccoli.. Sen tänkte jag slå på stort och göra efterrätt också! Såna där bananer som man smälter choklad i..^^ Synd att vi inte har nån Marabou men det får duga med snuskig engelsk choklad...


Av Lea - 28 februari 2008 14:58

Kissapans kommentar;


"Är du kär än? I Björn alltså.. det är som en epedemi, det verkar som att hela sveriges kvinnliga befolkning har en liten crush just nu, haha. Jag med."


Japp, nog fan fick man liten crush på Björn alltid! Speciellt när han imiterar en brat!



Av Lea - 28 februari 2008 10:59

Det var tydligen jordbävning i förrgår men det märkte då inte jag något av alls...

Men alla på Saras jobb hade känt av det så det var ju inte alls långt härifrån i så fall!

Fan, det hade ju jag velat känna ju! Eftersom det bara var en liten en...


Nu ska jag lägga mig och glo på "Sverige dansar och ler"...


Kanske slänga iväg ett mail...hmmm.... 

Ovido - Quiz & Flashcards