Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Lea - 28 februari 2008 22:01

Anli ringde.. Jag la mig på golvet i forster-ställning med en kudde under huvudet och en mellan knäna och magen och åt Ben & Jerrys Phish Food chokladglass direkt ur förpackningen och pratade med henne.. Jag gillar inte ens chokladglass!!

Nu ska jag återgå till min Emo-position fast faktiskt sätta på tvn denna gången....


Silly bum... Pöh! 


Av Lea - 28 februari 2008 17:38

Imorgon ska jag barnvakta Dominic.. Det kommer bli gött och så får jag ju lite extra cash... På lördag ska Rozy fixa mitt hår och sen drar jag (och kanske Rozy) till Sara vid åtta, förar lite med budjet-sprit och sen blir det tuben till tottenham court road och Fox...

Snart ska jag laga fiskpinnar och kokt potatis med broccoli.. Sen tänkte jag slå på stort och göra efterrätt också! Såna där bananer som man smälter choklad i..^^ Synd att vi inte har nån Marabou men det får duga med snuskig engelsk choklad...


Av Lea - 28 februari 2008 14:58

Kissapans kommentar;


"Är du kär än? I Björn alltså.. det är som en epedemi, det verkar som att hela sveriges kvinnliga befolkning har en liten crush just nu, haha. Jag med."


Japp, nog fan fick man liten crush på Björn alltid! Speciellt när han imiterar en brat!



Av Lea - 28 februari 2008 10:59

Det var tydligen jordbävning i förrgår men det märkte då inte jag något av alls...

Men alla på Saras jobb hade känt av det så det var ju inte alls långt härifrån i så fall!

Fan, det hade ju jag velat känna ju! Eftersom det bara var en liten en...


Nu ska jag lägga mig och glo på "Sverige dansar och ler"...


Kanske slänga iväg ett mail...hmmm.... 

Av Lea - 28 februari 2008 04:00

Det är så snurrigt just nu... Men det löser sig nog!


Surrat med Maxx ikväll.. Han är inte riktigt frisk den där alltså.. Hahaha!


Sparkles bulletin - Someone want to talk shit?
Need some advice...

xx


Maxx - kapooooooooowwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) x 


Söt-rara Moon addade mig på msn också! Det är Mikes fotograf till KomodoRock...Hon var med på Die so Fluid-spelningen och hon kommer fota på Hanoi också.. Fan jag hoppas att jag kan åka...


Just nu sitter jag och äter mackor med Getost och Jordgubb/champagne-marmelad och kikar på Skins.. Höll på att somna men var så jävla hungrig och sen såg jag att det skulle börja en halvtimme senare så jag var bara tvungen att vänta och se vad det är...

Siri var här innan och vi kikade på Edward Scissorhands, åt Ben & Jerrys choklad-glass, chips och bara hade trevligt...


Men det ska då vara själva fan... *kliar mig i huvudet*

Top friends??  



Ovido - Quiz & Flashcards