Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Lea - 13 februari 2008 22:28

I know att han är fet, gammal och helt mentalt knäpp... Men det kommer bli koolt att se ändå! ^^

Av Lea - 13 februari 2008 21:05

Rabblar "det är mer synd om Britney" för mig själv..


XD 

Av Lea - 13 februari 2008 15:44

På lördag ska jag och Sara ha en heldag med varandra och bara snacka brudsaker.. Sen kommer Tiff ringa nån gång under dagen och vi ska antagligen mötas upp nånstans och ta ett glas innan det är dags att bege sig hemåt och fixa i ordning sig för spelningen!

Efter spelningen lär vi dra till FOX och lyssna på när Angel spelar skivor.. Han är grym DJ alltså! Iaf för oss glammare..=) Sen är det dessutom gratis inträde på lördag skrev han nyss så dit måste vi lätt dra!


Nu sover Maddie och Rebecca får vila lite med farmor efter deras långa promenad till och i Hampstead och jag har fått mig lite vilotid jag med... Hoppas verkligen Maddie mår bättre imorgon så vi kan göra något.. Idag har inte febern lämnat henne en enda gång... Stackars gumman... 



Av Lea - 13 februari 2008 10:47

Den här veckan är inte riktigt som andra veckor. Peters mamma är här och hälsar på och barnen har lov.

Så klart så blir Maddie sjuk och har haft feber i två dagar nu så Farmor och Rebecca gick in till Hampstead precis för att ha något att göra. Dom kommer vara borta över lunch och Maddie bara tar det lugnt. Jag plockar och donar rätt mycket och ska strax ta hand om tvätten. Men först ska jag nog ta en snabb-dusch... Mitt hår ser ut som ett kråkbo... 

Ovido - Quiz & Flashcards