Alla inlägg under april 2008

Av Lea - 30 april 2008 23:51

Ska man stå ut, ignorera, säga till eller bara skita i han som är det och gå vidare?
Mike tycker det är en bra grej, jag stör mig på det som fan...

Vad tycker ni???


Arroganta musiker, ska man låta dom vara det eller? 

Av Lea - 30 april 2008 21:48

Shit vad jag saknar treo alltså! Haha...

Tror jag ska be kissapan köpa med ett rör när hon kommer... Det är bästa bakismedicinen som finns!! 


Treo is the shit!^^ 


Av Lea - 30 april 2008 21:30

Tror jag har nån inflammation i den eller så...

Jävligt störigt..


Jaja, trevlig valborg alla hemma i Sverige! Själv ska jag säka sips och kolla film ikväll.. Blir fredagsfirande för mig ist..=)



Av Lea - 30 april 2008 13:14

Och Vips så byttes limited-gränsen ut från 42 till 1673 bilder!!

Sicilien, Sweden Rock och Korsika!! HERE I COME!! 

Av Lea - 30 april 2008 11:41

Jag varnar känsliga tittare och folk under 18...XD


Hahaha!


"Ich habe keine hål"


"nein, aber ich habe eine motorsåg"


Av Lea - 30 april 2008 11:18

.. finns det fler som skrattar så dom gråter åt detta??

Hahaha! *torkar tårarna*

Kissapan, du måste lyssna på denna! 



Av Lea - 30 april 2008 10:30

Fan vad det började regna när jag gick hem från skolan... Usch!

Det blev ruggigt kallt åt låren måste jag säga... Och så började den röda hårfärgen rinna också så det blev till att småspringa hem...


Nu ska jag äta lite och sen slappa...


Dagens låt..



Av Lea - 30 april 2008 08:43

Att han blivit så stor... Det är helt galet...

Jag ska ringa honom ikväll fast inte när det är barnis^^... Modraren fixa present med mig så ska kissapan få ta med presenter till båda när hon kommer hit sen..

 Jag saknar pojkarna så....


Tjejerna har börjat med vanan att vakna typ vid sex-tiden på mornarna vilket är bra när jag börjar sju eller halv åtta för då är dom färdigätna och nästan färdig-påklädda... 

MEEEEN, jag ser inte fram emot när jag har brudarna själv... Inte fan pallar jag att mata dom klockan sex heller... Måste lösa det på något sätt...

Snart ska vi till skolan... 

Ovido - Quiz & Flashcards