Alla inlägg under augusti 2008

Av Lea - 31 augusti 2008 16:47

Så äntligen är jag ledig...

 MEN jag är minsann inte alls ledig imorgon som det var bestämt... Och det är inte bra för efter en helg så här med tjejerna så har jag noll tålamod... Men men...vad gör man...

Lär väl jobba en 4-5 dar till i sträck och sen ha helgen ledig.. Den MÅSTE jag ha ledig för Siri har housewarmingparty och det är Sabinas och Saras första helg tillbaka!

Ash skrev just på msn också.. jag är INTE trevlig mot honom nu alltså... 


Nej, nu ska jag läsa min nyinköpta Slash autobiography!



Av Lea - 30 augusti 2008 17:49

Och även dagens låt! Jag blir inte less på den alltså!



(Kissapan, jag ska faktiskt till Liza... Och det är faktiskt sant.. Du kan fråga henne..=) Och nej, jag hann ju inte det.... Eller klarade...)



Videon är ju inte bandet, men det är länken.. Dock bättre ljud på skit-videon...

Av Lea - 30 augusti 2008 17:23

Japp, jag drar dit då...

Till Liza och förhoppningsvis Koffe...

Officiellt ska jag bo hos Liza.... Japp... Officiellt..


Av Lea - 30 augusti 2008 14:14

Jag har just uppdaterat till senaste Firefox och genom det så förändras ju en del saker som varit innan.. jag har t.ex en vana att bara skriva "f" och sen trycka neråt för att komma till facebook men när jag skulle göra det så blir något lite fel! Jag kom hit?! XD


Nu ska vi till parken!

Av Lea - 30 augusti 2008 12:37

Ska snart laga lunch och sen ska vi gå till parken.. Det är rätt fint väder här faktiskt!
Ikväll kommer Juulia! Det kommer bli treeevligt!

Döm om min förvåning när lill-stirr-Charlie började snacka med mig på fejjan... Melissas tre-äpplen-hög galning! XD Den bilden är så jävla rolig eftersom han, på fyllan och villan, tror att Melissa inte vet vad en shot är och jag lyckas få in mitt öra i konversationen och fånga det på bild!! XD


Men det är ju trevligt!

Av Lea - 29 augusti 2008 21:19

Bussarna strejkar tydligen idag... Så hon kunde inte ta sig hit utan åkte till King's Cross (???) ist för att åka tre stationer åt andra hållet och komma till Hampstead... Jaha, det blev visst en ensam kväll ikväll ändå... Jaja, fuck it..



Av Lea - 29 augusti 2008 21:05

Rozy skulle ha kommit för över en timme sen och fem i sju fick jag meddelandet av henne att hon väntade på 31an i Camden för att komma hit! NU går det inte att få tag på henne!! Jag börjar fan bli skitorolig!!! Det går inte att ringa ens!!

Av Lea - 29 augusti 2008 19:34

YES!!!

Ovido - Quiz & Flashcards