Alla inlägg under november 2007

Av Lea - 30 november 2007 06:48

Har fått nytt nästan favoritband...

En av favoriterna är dom iaf... Gårdagskvällen bestod av att spela pinball och lyssna på dom!!


http://www.youtube.com/watch?v=iFyU8Uxmu7g&feature=PlayList&p=EC3BB868E5DF339E&index=4


Ikväll ska jag jobba förhoppningsvis... Jag pratade med Sarah i förrgår och kom fram till att eftersom Peter är i Frankrike på vinprovarresa med sina föräldrar så borde hon gå ut med "tjejerna"... Jag måste ha timmar iaf, så det är nästan så att hon måste gå ut...


Nån som sett vart mina ögonbryn tagit vägen förresten? Hahahaha!


Av Lea - 29 november 2007 19:24

Igår var jag och Sabina en sväng i Camden och tog en liten pub-runda. Det var otroligt trevligt måste jag säga! Åkte hem vid tolv efter att ha varit runt på några ställen!

Idag är jag ledig och bara tar det lugnt..^^

Mycket gött!

Av Lea - 28 november 2007 11:00

Sweden Rock 2008... jag måste dit!!

Kommer hem från Sicilien 3 dar innan så jag hoppas att Koffe mena allvar med att jag kunde dra dit med all packning och lämpa av den där och dra med honom till SRF sen... Hinner inte upp till Jämtland innan och jag tänker inte dra med ett års packning till festivalen! Har nog ändå!

Måste prata med honom så att jag får klartecken så jag kan snacka med Sarah och Peter... bättre att göra det ett halvår innan än två månader liksom.. Då har dom gott om tid att finna ny nanny...

För jag Måste Dit!!!

Av Lea - 28 november 2007 01:04

Sabina ringde för en liiten stund sen!


PETE HAR HÅLLIT MIN HAND!!


För er som inte visste det så var Sabina på Babyshambles ikväll och efter hade hon sett Pete hoppa in i en skabbig jävla bil och folkmassan hade kutat dit... Flera stycken hade sträckt in armen för att få röra honom, bland annat Sabina och han hade tagit tag i hennes hand och hållit i den tills bilen körde iväg. Hon hade tittat in i bilen och sett att det var han!


Det var iaf så jag uppfattade det.. inte så lätt att höra vad hon sa,hon var rätt uppe i varv...XD


Love you Sabina! <3

Av Lea - 27 november 2007 20:17
Av Lea - 27 november 2007 11:51

Min kisse Natas har kommit tillbaka!

Han har varit borta sen påsk och helt plötsligt så bara dök han upp hemma hos Thompa igen!

När jag var med Sara i Camden igår så ringde han. Och allt han behövde säga var bara; Vet du vad som hände idag när jag kom hem från stan??

Jag smått skrek; NATAS ÄR TILLBAKA!?!

Sara fattade inte hur jag kunde komma på det..=)

Han har varit helt tokgó inatt tydligen.. Fick sms av Thompa nu när han berättade att M:et, Lusse och Natas hade bråkat om bästa platsen i sängen.. På thompa då alltså.. Haha!

När han ringde igår så hörde jag bara hur Natas skrek i bakgrunden för att han inte fick all uppmärksamhet... XD jag är så lättad.. Trodde min lillfis var död...


Jag älskar min nya piercing alltså!! Har inte riktigt kommit på bästa sättet att göra ren den på än men jag kämpar..=) <3 <3

Av Lea - 26 november 2007 21:07

Idag är blev det gjort!!! Nerver gjorde att tårarna rann men det gjorde inge ont! Trodde det skulle göra rysligt ont...


Nu har jag massa skrot! Men ansiktet är färdigt iaf... Inte så smickrande vinkel kanske, men det får va så..=)



Fick även se bilderna från Anaïs kamera idag! Garva så jag grät igen.. Haha!! Älskar fan dom brudarna! 20 Dec välter vi Sthlm!!


Hmm

Av Lea - 26 november 2007 01:18

Jag är duktigt orolig för en polare hemma nu alltså...

Känns svårt att sitta här i London när han mår som han mår.. Men han skulle inte släppt in mig iaf antagligen, även om jag suttit utanför dörren och väntat..

Men ändå... Fan alltså...


Blir en tripp till Sthlm i dec också!! Det första med resan som jag verkligen ser fram emot! Sova hos Melizza och så tar vi en utetorsdag!! Jag, Melissa, Anaïs, Silje och Papa!! AWESOME!! Magnus skulle komma förbi en sväng också...!



Ovido - Quiz & Flashcards