Alla inlägg under december 2007

Av Lea - 29 december 2007 20:20

Jaha... Då var man tillbaka då...

Känns bra förutom att man är bakis! Men det var en rolig kväll igår... dock inte slutet men sånt får man stå ut med..

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket nu, tar alla detaljer en annan  gång...


Av Lea - 26 december 2007 00:15

Jag har haft en trevlig julafton och juldag!

Julafton blev lugn med bara Thompa, Kickan och Körven. Sen drog jag upp till Emil och festade lite med grabbarna från förr!

Idag (igår) var lugn även den.. Fick dock ett hemskt jobbigt besked som gjorde att det kom en hel del tårar och en hel del samvetskval....

Men jag antar att hjälpen har kommit och jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det mer än att finnas här...


Förra inlägget var... skruvat...
Men va fan.. Skitsamma!

Jag fick minsann sms ikväll jag! *stolt*


Nej nu ska jag sova... Blev inte mycket av det inatt....

WFT

Av Lea - 25 december 2007 11:39

Jag kan INTE gå på SIN igen förrens jag skaffat nån som kan gå med mig... Den fucking JÄVLA Rikki har ju skaffat tjej!??!!?!!?!

Han Hatade ju henne men nu är hon underbarast i världen så nu måste jag bara bli bättre...

Kan inte vänta tills katrin kommer... har redan gnällt ut hos Sabina (bless her analsoul) men jag måste ha något annat att tänka på..



Varför har alla andra hört av sig nu då men inte han?!?!?!

Rikkis polare Nikki vill träffa mig på fredag men det går ju inte.. Och Rikkis polare Frederick har också hört av sig... men ändå...


Hata stolthet!

Av Lea - 19 december 2007 04:29

Snart drar jag...



Av Lea - 18 december 2007 13:24

Idag har jag varit och skrivit in mig hos familjens House Doctor.. Fattar egentligen inte varför dom finns för dom gör inga tester eller något där utan då måste man ändå åka en halv evighet till sjukhuset och fixa allt sånt...

Aja iaf, när jag var där så fick jag först komma in hos en sur fittbrud som skrev in mig i datorn och fixade klart med alla papper och shit som jag skulle fylla i men inte fattade ett smack av..

"Hur gammal är din bror? Är han frisk? Hur många systrar har du? Är dom friska? Är du gift? I så fall om han är död, vad dog han av?" Osv,osv, osv...

Kommer inte ihåg alla frågor men jag minns att hon blev sur över att jag hade piercingar när jag var känslig mot nickel.. Det har jag varit i flera år så jag vet väl själv vad det är jag kan ha eller inte?!


Aaanywhooo, när jag satt där och hostade så kom ju så klart det upp på tal... "Hur länge har jag hostat? Är det grönt (?!?!) slem som kommer upp? Är det värst på morgonen eller kvällen?"

Inget test eller något men ändå åkte jag på penicillin i 5 dar... En äkta monsterkur faktiskt med en hel mängd piller varje dag...


Så jaha, det blir ingen resa alls till sthlm nu, jag stannar i västerås och tjurar ist... Känns trist eftersom jag velat träffa alla men det var massa strul redan sen innan iaf så jag skiter i det... Ska snacka med Linda eller nån så kanske jag drar till Gävle ist... Vi får se...


Om 15 min ska jag hämta tjejerna på deras playgroup-grej och sen åka hem till Rebeccas kompis Ellen på playdate... Hellre det än att bara sitta hemma iaf även fast jag mår kässt...


Nej... nu skiter jag i detta...

Av Lea - 17 december 2007 15:49

Jag är glad att jag har min familj alltså...
Vaknade av att Sarah knackade på och sa att hon hört mig hosta hela natten och hade gått och köpt något som smakar som het flytande Vicks och godis åt mig.. Tyckte jag skulle stanna i sängen eftersom hon tvekade hårt på att jag sovit något inatt.. vilket jag knappt gjort...

Har ju hostmedicin och allt men det funkade inte alls... Tror det är för fel sorts hosta...


Fick även sms från Paris! Jag blev mycket förvånad och även mycket glad..


Av Lea - 17 december 2007 00:50

Idag är det 6 månader sen jag kom hit...
Känns som jag alltid varit här! Och imorgon ska jag till läkaren och skriva in mig... Har fyllit i blanketter med massa skumma frågor..


Satt just och kikade runt lite på bilddagboken och kom in på den pågående tävligen... 40 bidrag till "julstämning"...

Jag satt och blev lite illamående faktiskt.. Varför kan inte JAG känna så här för julen?! Varför måste jag känna att det är en högtid som jag bara tycker är jobbig?

Tycker faktiskt det är tråkigt att inte tycka om den... Känner aldrig nån julstämning iaf! Den enda gången på flera år nu som jag verkligen känt julstämning var när jag åkte på öroninflammation för nån månad sen här.. När jag satt här med feber, öronvärk och bomulstussar i öronen så bara kom det över mig! Julstämning hallelulja!?

Barndomens julaftonar med öroninflammation är ett minne, tack och lov.. Men hur sjukt är det inte då?


Hade öroninflammation några jular i rad faktiskt... Kanske är det som behövs..?


Av Lea - 16 december 2007 22:40

Ikväll var jag, Sara och Sandra en sväng i Camden och införskaffade de sista julklapparna...

Tog en burgare på BK och kom på att... jävlar... Sista gången ffs!

Sandra grät... flera ggr...=S Det var jobbigt att se..

Hon flyttar hem den 23e.. Då är jag i Sverige.. Sara är i Sverige...


Bye bye Sandra.... <3



Ovido - Quiz & Flashcards