Alla inlägg den 14 december 2007

Av Lea - 14 december 2007 19:27

Då har jag slutat för dagen.. Magen är käss efter allt vin igår men det var det värt..=)

Ikväll ska jag möta Sabina, Sandra och förhoppningsvis Sara och ta nån öl på Lock Tavern... Ska bli mys...

Kanske dra en sväng på Electric Ballroom! XD XD
NEJ det ska vi ikke! Om ingen ber mig...

Av Lea - 14 december 2007 15:29

Igår hade jag mycket trevligt! Var och träffade Belle, drack massa vin och snackade en jävla massa skit! Han var bra på att skitsnacka..XD








Jag kände mig snygg nog iaf!













 Det var Belle med...

Av Lea - 14 december 2007 04:05

Haft en fucking great time!

Vi drog på en litenpub i närheten av Hampstead och snackade massa skit..
Sen drog jag hem...

Längtar tills nästa gång!



Sovdags nu!

Ovido - Quiz & Flashcards