Alla inlägg den 8 december 2007

Av Lea - 8 december 2007 15:32

Har precis vaknat och upptäcker till min förfäran att det regnar ute... VA FAAAAN....... Vill bara tra täcket över huvudet igen och somna om..

Men det ska jag inte... Idag ska det duschas och rakas ben, skrubbas ansikte och sen bli snyggast igen...

Ska träffa Sabina, Sara och Sandra ikväll i Camden och fick till min stora glädje precis ett sms av Belle där han skrev att han antagligen inte kommer va DJ på SIN ikväll så jag behöve inte ha ångest över att inte dra dit... Kanske tom lyckas tjata med honom ut på ett glas efter repandet.. Vem vet..


Igår såg jag "This is England" och jag funderar helt ärligt på att se den igen nu innan det är dags att ta tag i dagen... Sjukt bra film men samtidigt en jävligt vidrig rulle...

Jag vet inte om den baseras på en sann händelse men det hoppas jag inte.... Eller, allt som dom sysslar med vet jag ju har hänt, men... Äh jag ska inte säga nå mera! Kolla på den vett'ja!


Nej nu ska jag mysa ner mig i mina egna odörer en stund till som sagt...


Dagens låt: Nobody's fool - Cinderella


http://www.youtube.com/watch?v=nD3Hhzgqkrc


I count the falling tears
They fall before my eyes
Seems like a thousand years
Since we broke the ties
I call you on the phone
But never get a rise
So sit there all alone
It's time you realize

I'm not your fool
Nobody's fool
Nobody's fool
I'm no fool
Nobody's fool
Nobody's fool
Never again no no

You take your road I'll take mine,
The paths have both been beaten
Searchin' for a change of pace
Life needs to be sweetened
I scream my heart out just to make a dime
And with that dime I bought your love
But now I've changed my mind

I'm not your fool
Nobody's fool
Nobody's fool
I'm no fooool
Nobody's fool
Nobody's fool
Never again no no

I count the falling tears
They fall before my eyes
Seems like a thousand years
since we broke the ties

I'm not your fool
Nobody's fool
Nobody's fool
I'm no fool
Nobody's fool
Nobody's fool
I'm not your fool
Nobody's fool
Nobody's fool
I'm no fool
Nobody's fool
Nobody's fool


Ovido - Quiz & Flashcards