Alla inlägg den 3 december 2007

Av Lea - 3 december 2007 19:22

Iaf enligt Rikki...

Och anledningen till det var att jag sa till honom att jag inte trodde jag kände lika längre och bara ville vara vänner...

Sen hade jag ju pratat med DJn på Decadense också, så då var det ju SOLKLART att jag är a Slut...

Iaf så är vi då inte ens vänner längre iaf.. Så, så gick det för att dejta en 18åring... Ledsen att säga det men dom sakerna som han sa var så uppenbart omogna så jag orkar knappt reagera... Men det kommer bli omtanke både 3 och 4 ggr innan jag dejtar nån så ung igen...

Av Lea - 3 december 2007 00:48

Tänkte sätta larmet på min svenska telefon nu och sova när jag ser att jag fått ett sms.....


Nytt meddelande från "Thomas"

"Hej vad gör du ikväll? Jag är i London och har tråkigt. Ska åka hem klockan sex på morgonen. Lust, möjlighet att träffa mig å min vän å ge oss en rundtur? Kram Thomas"


 För er som inte vet det så är Thomas killen från Växjö som jag varit så fruktansvärt, bedrövat olyckligt förälskad i... En av anledningarna till att jag flydde Sverige faktiskt...

Ringde honom nu och han sov tack och lov... Dom hade bara mellanlandat här i 12 timmar...

Men magknipen är ett faktum. Har faktiskt otroligt ont i magen nu och är helt skakis... Trodde jag kommit över honom!? Har jag inte det?

Bara hans röst får mig att bli helt darrig igen..

Jag har tom tagit bort honom från msn för att det var jobbigt nog att se bara när han loggade in....


Jävlarns...

Ovido - Quiz & Flashcards