Alla inlägg den 16 december 2007

Av Lea - 16 december 2007 22:40

Ikväll var jag, Sara och Sandra en sväng i Camden och införskaffade de sista julklapparna...

Tog en burgare på BK och kom på att... jävlar... Sista gången ffs!

Sandra grät... flera ggr...=S Det var jobbigt att se..

Hon flyttar hem den 23e.. Då är jag i Sverige.. Sara är i Sverige...


Bye bye Sandra.... <3



Hm

Av Lea - 16 december 2007 01:54

Jag vet att jag har många inlägg som börjar på "hmm" men det är ju för att jag är en grubblare!

Iaf så grubblar jag som vanligt nu då.. Imorgon ska jag till Camden och det blir Bye-Bye Sandra på riktigt... Sara får jag ju träffa i sthlm..


Har spenderat kvällen med att glo på "Myggan" och snacka skit med Linus aka the owner of Major Steelbone!

Ätit bakismat och slappat..

Imorgon blir det mera gjort... då ska jag göra småsaker som jag inte pallade göra idag...


Westelindhs födelsedag idag! Grattiskramar i massor! Kanske borde skicka nå roligt mms! XD


Ovido - Quiz & Flashcards