Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Lea - 16 februari 2008 16:25

Ikväll blir det fullt ös!!!


Av Lea - 16 februari 2008 14:16

När jag fixade allt med soundtracket igår så orkade jag faktiskt inte leta rätt på den andra videon till "when i come around" och jag förstod att Kissapan skulle göra det så.. Här har ni den..


Sen skrev hon även som kommentar att det ska vara mer pojkband på min lista men jag lyssnade faktiskt inte på Bsb eller Spice Girls... Och det är sant..

Äger inte ens en skiva med nån av dom... Och även om jag hade gjort det så hade det inte varit säkert att dom kommit med på listan ändå eftersom det bara är låtar som jag har något speciellt minne till från nån period... Jag lyssnar ju till exempel inte speciellt mycket på Black Sabbath men i 6an eller 7an så hade vi en prao-elev hos vår gymnastiklärare som jag blev dökär i.. och han lyssnade massor på Blac Sabbath, så då spelades Paranoid rätt ofta på vår skola... Osv.... 


Snart ska jag ta och vakna till liv. Jag mår mycket bättre idag men är fortfarande rätt hängig så allt tar lite tid.. men jag ska va hos Sara om några timmar tror jag.. Snart lär väl Tiff höra av sig också...


Av Lea - 16 februari 2008 05:27

Nån som vet vilka dom är??

Tydligen är det John Corabi som sjunger och Dizzy Reed på Keyboard...

Aanywho... Leon Luis som är Guitar and Bass Producer har mailat mig.. Det känns ju mer än awesome! Tänker inte berätta vad han skrev... Än... hehu!



http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=272657501 

Av Lea - 16 februari 2008 00:01

Nu blev det dock rätt kvickt ihop-knåpat och tillslut är det säkert ett dubbel-album, eller varför inte trippel?

Men så här ser det iaf ut hittills..


Leas Soundtrack 0-21 år


  • Joyride – Roxette
  • November Rain – Guns’n’Roses
  • Tre gringos – Just D
  • Madeleine – Hanson
  • Self Esteem – Offspring
  • Paranoid – Black Sabbarh
  • Smells like teen spirit – Nirvana
  • When I come around – Green Day
  • Lyckopiller – Svensk Pop
  • Joker – Steve Miller band
  • Brown eyed Girl – Van Morrison
  • Kom – Lars Winnerbäck
  • Don’t Cry – Guns’n’Roses
  • Vincent – Don McLean
  • Freebird – Lynyrd Skynyrd
  • Kickstart My Heart – Mötley Crüe
  • Safety Dance – Men without hats
  • Billion Dollar Babies – Alice Cooper
  • Don’t think twice, Its alright – Bob Dylan
  • Cryin’ – Aerosmith
  • Mama, I’m coming home – Ozzy Osbourne
  • We don’t celebrate Sundays anymore – Hardcore Superstar
  • Once bitten, twice shy -Great White


  • Ovido - Quiz & Flashcards