Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Lea - 17 februari 2008 15:35

Trots mitt lilla ilskna utbrott men jag antar att det behövdes.. Tur att det bara var Mike och Sara som fick uppleva den! Träffade många nya vänner och även flera gamla, såg Rikki för första gången sen hans sjuka utbrott men pratade inte med honom, Belle pussades som vanligt.. Men det spelar inte så stor roll... Hatade mest när jag såg han stå och prata med nån brud och typ peka... Fick även veta hur gammal han Egentligen är också... Helt sjukt... Han borde lära sig att bete sig.. hahaha!!


Spelningen var mycket bra och Anna dansade  som vanligt! Tiff var där och det var även Geoff och Jam.. Rozy var sjukt rolig också!

Sen drog vi till tottenham court road och skulle gå på Fox men det hade blivit något fel på strömmen där eller något sånt så det blev SIN på en gång ist.. Angel var en sjukt rolig kille, samma så var Peter...

Träffade en snubbe som hette Max också som kom fram och typ "är det inte du som är Lea??" Sjukt måste jag säga...


På torsdag ska jag med Mike på "Die so fluid"s release-party på The borderline!! Älskar att ha "rätt" vänner! Han brände även en skiva till mig med 13 band.. över 700 låtar!!! Måste få över dom på datorn bara, annars får jag inte till att lyssna på dom... 


Nej nu ska jag slänga in bilderna från igår! Kamerakåta Lewis har redan mailat och bett om dom! Hahahaha!! 

Ovido - Quiz & Flashcards