Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Lea - 9 februari 2008 16:00

Igår drog jag med Jude till Brixton och gick på ett gig med tre band.. Jag missade det första, det andra såg jag halva av och dom var helt ok, och det tredje sög röv fast sångaren kunde iaf säga att han har större hår än slash hade i sina glansdagar...

Sen blev det först en sväng på mixer där vi träffade Sabina och Qristin och sen blev det  Electric Ballroom där vi dansade arsen av oss med Anna hela natten! Det var ace på riktigt!

Jag börjar jobba om  två timmar och jag tror det blir Decadence ikväll beroende på om Anna messar snart eller ej.. Får se om jag pallar... Hamnade "som vanligt" nere i Clapham igen så det är en jävla resa hem.. Man kan inte riktigt slappna av och sova lugnt när man är skraj att försova sig hela tiden... Varför måste jag dra med dom när jag jobbar dagen efter?
Aja, kul var det iaf.. typ.. 

Ovido - Quiz & Flashcards