Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Lea - 26 februari 2008 20:08

Denna helgen alltså.. ojojoj... Jag har suttit mer än halva tiden i telefon kan jag lova iaf.. Det har varit samtal hit och dit och fram och tillbaka... Jag har bara bitit ihop om man säger så men jag tror att det börjar lösa sig... Hon verkar iaf vilja kämpa, hennes mamma vet allt och jag har tagit halva steget i att prata med Carro och Liza om mitt råd till dom.. Inte bara mitt råd, utan mamma var det som tyckte att jag skulle säga åt dom att göra det...


Söndagen var... hmm.. speciell om man säger så...

Jag knatade in på Worlds end halv 5 och där stod Dan... Han var snyggare i verkligheten om man säger så... Det roliga var att.. ehh... Hans polare Vicky och han hade redan varit på några pubar så när han lämnade henne så var han rätt dragen... Och han hade inte tänkt höra av sig till mig men hon hade sagt åt honom att göra det så då gjorde han det...

Första intrycket jag fick var... FLY! Men sen när vi började prata så insåg jag att han faktiskt är en sjukt rolig kille! Han berättade att Rozy skulle kika förbi också och det var jag glad för.. När hon kom, lite mer än två timmar senare, så var min och Dans gargong rätt speciell.. Hon bara skrattade åt oss när vi nästan var ohövliga mot varandra men ändå så funkade vi så sjukt bra och hade jävligt roligt..

Sen gick vi vidare för att få något att äta (vilket så klart blev burger king) och Rozy trodde vi skrattade åt henne när hon gick några steg framför oss och vi gick som småbarn och puttades, knuffades, gjorde grimager och sånt mot varandra...

Sen blev det mat och vi drog vidare till Good Mixer en sväng och dit kom även Sara... Tyvärr kunde inte Dan stanna mycket längre än så eftersom han var tvungen att ta sig hem till Kent igen och det betyder åka till Victoria och sen ta tåget därifrån... Sorgligt tyckte jag men vi ska snart ses igen... Sägs det..


Jag och Rozy drog vidare till Dublin Castle och sen kan man säga att hennes kväll är historia... haha... Mitt sms till henne dagen efter var "Hi babe!Hows u today? How did it go wiv mr "Pee in the girls loo so i can hear girls chat about me" ;D Yeah, im the regular at Mixer but i Actually Never got it off wiv one of the bartenders!;) Think i had my kind of breakdown last nite so i needed to go when i left.. Tell you about it later! xxx"


Grejen med det på slutet var att jag satt med några personer på Castle och snackade men sen kände jag bara att Jag Måste Gå!! Så jag började gå mot bussen och ungefär två meter från busshållplatsen så kunde jag inte hålla mig längre.. Jag smet in i ett hörn och började gråta och jag bara grät och grät och grät!! Det var helt sjukt!! Jag har inte gråtit så där på flera år! Det var en urladdning som jag verkligen behövde tror jag....  Jag ringde Carro och tror jag skrämde den stackaren lite för hon trodde väl att det hänt något mer.. Men jag förklarade att jag bara behövde gråta.. och hon lyssnade....

Sen var det klart och nu mår jag mycket bättre än jag gjorde innan....


Igår pratade jag med Sabina på msn och hon berättade att hon tagit ett beslut  nu... Hon flyttar hem imorgon... Så ikväll ska vi ses i Camden för ett sista besök på Dublin Castle för hennes skull... Känns jäävligt tungt men jag förstår henne.. Jag hade inte pallat så länge som hon gjort!

Jag ska inte dricka något dock.. Läsk typ... Äta något innan också tror jag...




Ovido - Quiz & Flashcards