Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Lea - 5 februari 2008 17:36

JAG DANSAR OCH SJUNGER!!!!!



Av Lea - 5 februari 2008 10:41

Jag glömde Thompas födelsedag.. jag messade nu dock... fan jag hatar när sånt där händer! Jag får alltid så dåligt samvete...

Snart är detta monsterpass över... eller nja, inte än... men vid midnatt! Då är jag ledig hela 9 timmar innan nästa monsterpass börjar... tjo-ho...


Sov med anstiktet mot väggen imorse så jag hörde inte när Maddie kom. Jag vaknade av att hon krypit upp bakom mig och låg och torkade av näsan mot min pyjamasrygg.... *sights* I'm a fucking mom....

Av Lea - 5 februari 2008 02:11

Glömde btw! I förrgår hittade jag ett par KLOCKRENA svarta boots i Camden!  £35, vilket är inget pris alls och dom är MIN storlek!! HOPPAS dom finns kvar efter helgen för jag ska ju nämligen jobba extra på lördag och jag tjänar då alltså exakt £35!! Så jag ska fan köpa dom om dom finns kvar då!! Yey!!



Ovido - Quiz & Flashcards