Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Lea - 14 februari 2008 15:20

En gammal vän har begått självmord.. 

Jag har varit med om för mycket död känns det som... Nu blir reaktionen att man blir självklart lite ledsen men mer reagerar man inte...


HUR kan man bli så förstörd av en annan människa??


Jag säger som syster... Vi är rätt uppfostrade. 


Av Lea - 14 februari 2008 10:47

är bra på att ge mig sidor där jag kan gotta mig åt andras misär...


http://perezhilton.com/category/britney-spears/



Idag mår jag skit pga en jävla förkylning men  britterna har "Flu & cold-pills" som är som allt i ett med febernedsättande, hostmedicin, slemlösande osv osv och dom innehåller dessutom koffein så man vaknar till lite... Så det går bra att jobba... Vi ska med farmor till parken sen och äta lunch nån timme..bara ta det lugnt eftersom jag är dålig och Maddie är på bättringsvägen... Vill ju inte att hon blir dålig igen...


 

Av Lea - 14 februari 2008 00:24

Jag glor på sköna inlägg på youtube och kom att tänka på den gången då jag och Mills drog på Dublin Castle, både drack och hällde öl runt om oss och dansade som galningar till låten nedan..

Fan, det är på tok för länge sen jag hängde med Mills! Vi funkar så jävla bra alltså! Greasy Greek och Saucy Swede är det som gäller! Då går ingen säker!!



Ovido - Quiz & Flashcards