Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Lea - 23 februari 2008 21:34

Men nu går jag... har inte Rozys nr så jag kan inte skita i det...

Jag gråter imorgon...  

Av Lea - 23 februari 2008 20:50

Sen jag fick veta vad som hänt idag har jag kommit på mig själv gå och tänka dumheter flera gånger.. Dom dumheterna är;

Vad ska vi spela för musik? Ska folk bära svart eller vore det helt fel eftersom inte är en svart människa? Ska det ens vara i kyrkan (tänker tillbaka på henne och mig under konfirmationen och skrattar lite)


Det är FEL att tänka så MEN det verkar beslutat att hon inte ska leva så länge som vi andra hade hoppats på! Och det är hon själv som bestämt det verkar det som... fast jag tror fan inte det ändå... Det är inte samma tjej som förut.. Jag känner henne inte längre... Vad är det som är fel?? Och HUR kan dom släppa hem henne!!? 


Jag vet iaf att vi båda är för unga.. Hon för ung för att dö. Jag för ung för att tänka på min bästa väns blivande begravning....



http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline
Har jag helt fel med den tanken eller??

Av Lea - 23 februari 2008 18:01

Varför släppte dom hem henne!? Varför fick hon inte stanna kvar så hade det här inte behövt hända!?!

Jag pallar inte få något fler sånt där telefonsamtal.. Nästa gång är jag rädd att det är tredje gången gillt... Och jag mår illa bara jag tänker på det..


Hela dagen idag har jag haft en sjukt konstig magkänsla.. Något har varit riktigt fel men jag har inte kunnat räkna ut vad det varit.. Sen fick jag Lizas samtalför någon timme sen... Lizas samtal från Kjerstins telefon...

Av Lea - 23 februari 2008 14:39

Barnen är såå sega på att äta... Vi ska in till Hampstead och handla presenter nu..

Jag är trött men ser fram emot ikväll som bara faan..! =)

Tjoho, tjohej! Rozy och Celia.. Brudar som rockar!


Jag har btw fortfarande glitter Överallt.. hahaha!!! 

Av Lea - 23 februari 2008 12:01

Jag har sovit sen ett inatt till nu typ.. Börjar jobba om en timme och då ska jag ta med tjejerna in till Hampstead och kolla runt lite.. Köpa lite presenter till barnens kompisar som dom ska på party hos imorgon och fylla på telefonen... Ska även inhandla något till kvällen...

Ska bli gött att knalla runt där, även fast det blåser som satan...


Hm, undrar vad Sarah trixar med i köket..=S Luktar som när man vaknar och har jobbat på linbanecafét dagen innan... Fett och mat-os, that is... Grillbord...

Av Lea - 23 februari 2008 01:08

Hmm...

Av Lea - 23 februari 2008 00:58

Tack vare mina vänner här..=)

Mike ringde precis från Gypsy Pistoleros-spelningen som han hade tänkt kidnappa mig till så jag fick höra lite..

Och nu smsade Anna;


Anna; Arrgh, now i've put my head in some EMO-disco-hell!! There myst be better ways to waste friday nite!


Lea; To lie dying in a hospital without painkillers is better than that!! Get out now! Save yourself!!


Anna; You're right! But best band in the world gonna play here! Hopefully soon or I'll be ready for hospital!


Lea; Oh, I did'nt know Backstreet Boys was in town! Haha! Well, think about something good, go to a happy place and the band maybe comes soon!;) xxx


Anna; Backstreet boys x666! Decs decs decs decs decs dec......NOW! Xxx


Hahaha! Hon är ju så jävla rolig!!


Nån gång nästa vecka blir det Covent Garden med denna...



Ovido - Quiz & Flashcards