Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Lea - 19 februari 2008 17:59

 Jag ska laga kulinariska köttbullar på mackaron-bädd, garnerat med ketchup idag.. Det är typ det jag orkar med...


MAGNUS ringde precis!!! Han och 4 andra kommer hit om 2 veckor!!!! Då jävlar blir det ös!! Fan va roligt!! Vad glaaaad jag blir! ^^



Av Lea - 19 februari 2008 11:36

Imorse när jag började jobba klockan sju så var barnen färdig-ätna, halvt påklädda och glada! Så 10 minuter över sju så var allt färdigt! Kläder på, hår flätat och tänder borstade.. Så dom fick titta på tv i hela 40min och jag duschade innan klockan åtta för första gången på flera år!


Ser fram emot Lördag trots utebliven Damaged dolls gig.. Jag och Rozy kommer ha sjukt roligt, det bara vet jag!

Sen nån gång ska hon fixa mitt hår också! Och så ska vi beställa hennes SRF-biljett!! TJOHO!!



Av Lea - 19 februari 2008 02:06

Har förresten fått ett smeknamn nu också... Tydligen är det Sparkle nån tänkte det första han gjorde när han såg mig så... Jag måste ju utnyttja när jag äntligen fått ett smeknamn...^^

Så, bye Nikki Sixx, Hello Sparkle... 

Av Lea - 19 februari 2008 02:05

Jag har precis snackat med Rozy och vi skippar nog Damaged Dolls ändå.. jag kommer inte hinna dit i tid och så måste vi dra innan tio för att hinna med tåget tillbaka till London.. Så vi skiter i det och drar på FOX ist och glor på snygg-Max när han spelar...


Ovido - Quiz & Flashcards