Alla inlägg under februari 2008

Av Lea - 23 februari 2008 14:39

Barnen är såå sega på att äta... Vi ska in till Hampstead och handla presenter nu..

Jag är trött men ser fram emot ikväll som bara faan..! =)

Tjoho, tjohej! Rozy och Celia.. Brudar som rockar!


Jag har btw fortfarande glitter Överallt.. hahaha!!! 

Av Lea - 23 februari 2008 12:01

Jag har sovit sen ett inatt till nu typ.. Börjar jobba om en timme och då ska jag ta med tjejerna in till Hampstead och kolla runt lite.. Köpa lite presenter till barnens kompisar som dom ska på party hos imorgon och fylla på telefonen... Ska även inhandla något till kvällen...

Ska bli gött att knalla runt där, även fast det blåser som satan...


Hm, undrar vad Sarah trixar med i köket..=S Luktar som när man vaknar och har jobbat på linbanecafét dagen innan... Fett och mat-os, that is... Grillbord...

Av Lea - 23 februari 2008 01:08

Hmm...

Av Lea - 23 februari 2008 00:58

Tack vare mina vänner här..=)

Mike ringde precis från Gypsy Pistoleros-spelningen som han hade tänkt kidnappa mig till så jag fick höra lite..

Och nu smsade Anna;


Anna; Arrgh, now i've put my head in some EMO-disco-hell!! There myst be better ways to waste friday nite!


Lea; To lie dying in a hospital without painkillers is better than that!! Get out now! Save yourself!!


Anna; You're right! But best band in the world gonna play here! Hopefully soon or I'll be ready for hospital!


Lea; Oh, I did'nt know Backstreet Boys was in town! Haha! Well, think about something good, go to a happy place and the band maybe comes soon!;) xxx


Anna; Backstreet boys x666! Decs decs decs decs decs dec......NOW! Xxx


Hahaha! Hon är ju så jävla rolig!!


Nån gång nästa vecka blir det Covent Garden med denna...



Av Lea - 22 februari 2008 23:29

Förbannade Kissapa...

Av Lea - 22 februari 2008 23:24

"guess what?

i wipe my own arse.. lol.. haha.. only jokin.. well i do but u know, what i meant was u off the chain right there i can’t help but stare coz u beautiful from head to toe let me know do u think we can take it to the floor? lol
wait.. wait wait.. serious face now... how are you on this beautiful day we have been blessed with?.. haha"


 Vad fan svarar man på något sånt? Haha! Inget enligt mig..



Av Lea - 22 februari 2008 19:39

Ska jag palla gå ut ikväll?? Lewis skrev precis att han tyckte jag skulle komma förbi honom på pre-drinks och sen dra med på Electric Ballroom...

Funderar på hur jag ska göra.... Tror jag ska ringa Sabina och fråga vad hon ska göra.. Hon skulle nån stans i Camden också, men vart vet jag inte.. kanske kan få med dom till Ballroom med.... Vet inte om jag pallar en hel kväll med Lewis...

Måste iaf duscha vilket som... Köpa med nån flarra vin till honom kanske och så är man på G igen.. heh..

Nästa vecka ska jag på date..^^ Fever Dan.. mwehe....


Av Lea - 22 februari 2008 17:17

Ungefär så här ser det ut när hon fått sina önskemål om musik framförda...XD

Ovido - Quiz & Flashcards