Alla inlägg under februari 2008

Av Lea - 22 februari 2008 16:19

Hade en grym kväll igår!! Sjukt roligt och vilt!

Vaknade upp i East Finchley imorse... Mycket mysigt..^^

Orkar inte skriva mer just nu, men säger bara kolla här! http://sssparkle.bilddagboken.se




Av Lea - 21 februari 2008 18:50

Och så kommer jag bli sen också!!
Snackade just med Mike och vi kommer tydligen bli typ 8 pers! Och han kommer också bli sen så jag kommer ju inte veta vilka som jag ska träffa på FOX.. Kliva in där och se vilsen ut... fan... Jag får se till att bli ännu senare....

 Viiiino!


Av Lea - 21 februari 2008 10:17

Hehehe! Maxx ska dit! Maxx ska dit! Maxx ska dit! *dansar och ler, tvivlet för att åka dit försvann med några få ord på msn*


"I got a rotten soul säger:
theres an album launch party thing at the borderline for a band"


Nu ska jag duscha, sen gå i extra tidig tid till skolan så jag kan ta det lugnt och inte kuta så man har risk att bli svettig... Börja välja outfit måste jag också.. Hade det bara varit Mike som jag skulle dit med så hade jag inte brytt mig speciellt.. Men nu måste jag tänka efter...^^

Slutar halv sju, måste dra senast sju.. Blir nog lite vin-drickning innan det, så jag inte blir så där "tappa talförmågan" igen.. Haha!


Max - Hey! Is'nt your name Lea?

Lea - Ehhh, wha... öhh... ehehe... um, I... don't know... =S


http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=2955109


Av Lea - 21 februari 2008 01:47

Fast jag har börjat gilla låten..^^

Av Lea - 21 februari 2008 01:23

Den här gången är det du....

Av Lea - 20 februari 2008 22:57

Vet inte varför jag skriver det här nu.. Kanske för att det är en blogg...

Men ännu mer så fattar jag inte varför det gör ont... Kanske borde förstått att det skulle göra ont när jag tillslut, nån gång i framtiden, fick den här nyheten.. Speciellt när jag höll påatt kräkas när jag hade ett missat samtal från personen i fråga i november...  Men nu kom det iaf.. det som jag faktiskt har väntat på.... Han har skaffat flickvän... 

Vi har inte träffats sen Sweden Rock, vilket var en sjukt jobbig och intensiv "han"vecka, pratat några ggr på telefon sen dess, inte hörts på flera månader tills han ringde i november och berättade att han var i London bara för ett dygn.. Det var sista gången jag hörde hans röst..  

Den första jag kommer springa in i på SRF, precis som förra året... Men den här gången har jag iaf inte sett honom på ett år...

Och precis som jag känt förut så är jag bara lättad att han antagligen inte kommer vara kvar  i Växjö om jag börjar där i höst.. Han snacka om att han ville köra sista året i Göteborg.. Så jag hoppas att han gör det...

Hm... det var skönt att skriva av sig detta ändå...  Den brännande känslan lättar...

Jag har förresten fått fritt fram på all ost i kylen... Jag behöver den nu, mer än innan..


*tänk på daten nästa vecka* 

Av Lea - 20 februari 2008 20:56

Detta blir typ mitt åttonde inlägg för idag... Jag skulle inte ha tid med att skriva det för enligt mitt schema så slutar jag klockan åtta och skulle åka till Camden för att träffa Sabina på Tavern och bara snacka skit och ta nån öl eftersom hon har bestämt sig för att åka hem om en vecka..=C

Sen ringde jag och sa att hon kunde komma hit ist om hon ville och det skulle hon men sen kom hon på att hon lovat att möta Carro så det gick inte heller.. Känns meningslöst för mig att dra till Camden efter klockan tio eftersom jag börjar jobba halv åtta imorgon igen... Har varit så duktig idag också och bara slumrat en 20 min mitt på dagen så jag borde kunna sova riktigt gott inatt...

Sarah har köpt nån engelsk version av cheese-doodles åt mig så jag har ju att äta iaf.. Det tråkiga är att hon köpt massa ost också och det vill jag ha mera ju! Fan va gott med brie och getost och kex och grejor!! Det är precis vad jag vill ha just nu!! Men det lär ju dom ska ha på lördag så det går ju inte att ta....

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till ikväll.. Har faktiskt fruktansvärt tråkigt.. Det enda jag har att se fram emot är dubbel-avsnitten av Sex and the city ikväll klockan tio.. Men vad ska jag göra tills dess??


Förslag någon?? 


Av Lea - 20 februari 2008 17:39

Bästa låten just nu! Jag KAN bara INTE bli less på den!!

Dom är ju så fina i videon! Speciellt axelvaddarna..XD


Tyvärr gick det inte att få in den här men här kommer länken iaf!

Underbar! TITTA!!


http://www.youtube.com/watch?v=GdDxz2bkfhE 

Ovido - Quiz & Flashcards