Alla inlägg under februari 2008

Av Lea - 20 februari 2008 17:23

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....... *andas in* HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA..
.....

*torkar tårar, kippar efter andan och* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHA!!!


Av Lea - 20 februari 2008 14:53

Öhh.... Jag vet inte vad jag ska säga...=S

Vi ska träffas nån gång nästa vecka iaf.. Tror jag...Öhh...
Jag har faktiskt INGEN aning om vad vi kom fram till om jag ska vara ärlig!


Av Lea - 20 februari 2008 13:10

Uuuuuh, jag blev plöstligt svettig och fruktansvärt nervös....

En sjukt het kille som jag ska försöka få med ut på lördag vill att jag ringer honom om en timme...=O

VAD ska vi prata om?!??! Jag pratar med Max på msn nu och han ska nog få ge mig lite tips... VART ÄR TJEJPOLARNA NÄR MAN BEHÖVER DOM? Sabina jobbar antagligen.. Sara var upptagen... Kuuuk!


*tänker* JUULIA!!!!


Hahaha Peemonkey gav mig just denna länken.. Jag förstår varför men det är sjukt roligt ändå eftersom det är en låt som jag har otroligt många minnen till också efter Scratch-lägret 2000!



Av Lea - 20 februari 2008 10:35

Hahahaha! Hur koolt är inte det här då!! Magnus ringde mig igår som sagt och berättade att dom ska komma hit om en två veckor!

Nu, precis nu, så pratar jag med han Max (snyggaste killen i London) och han säger helt plötsligt "Btw, some of my swedish and finnish friends are coming over in about two weeks! They are going to live at my place!"

Då är det ju samma gäng ffs! London är INTE så stort som man kan tro!!


När jag gick hem idag så kom jag plötsligt att tänka på nyårsafton.. Jag har inte världens bästa minne från den om man säger så, men den här låten kommer alltid vara min nyårsafton 07/08!

Då kanske man förstår lite iaf hur den var! XD


Av Lea - 20 februari 2008 08:32

Jag hade ställt klockan på nu... MEN jag vaknade utan larmklocka imorse!? Jag förstår mig inte riktigt på min dygnsrytm nu, men det är säkert pga min jävla förkylning som vägrar gå över.. Men jag sover ju bra och är pigg så...


*suck* Den här veckan kommer jag antagligen bli skyldig timmar ändå verkar det som... Vi har nio timmar kvar när helgen kommer och jag och Sarah tyckte att det passade perfekt att jag börjar 10 och slutar 19.. så går det jämt ut! Men nu kommer Peter och ändrar på det... Igen...


Han har inte mycket koll den karln heller! Jag blir nästan irriterad på hur oinsatt han är på hur det funkar här hemma och hur det funkar med tjejernas skolrutiner osv!! HUR kan en pappa ha så liten koll?! "Jaha, äter dom vitaminer på morgonen?" "Vadå, tycker Maddie om köttbullar?" "Har dom sport på skolan?" Osv, osv... Och det är inte för att han jobbar mycket, utan det är för att han är Totalt ointresserad! Det brukar vara tvärtom när det gäller svensk/brittiska familjer att det är den Svenska som har koll och är lite mindre "posh" men inte här....

"Du kan ju hålla koll på kylen och skafferiet och handla hem mat som behövs.. Jaså? Kommer det matvaror idag? Det visste jag inte" (VARJE ONSDAG!!!)


Nu ska jag inte irritera mig på det... Då kommer dagen bli förstörd.. 

Av Lea - 20 februari 2008 01:31

Lyckades skvätta typ två droppar sån där förkylningsgrej på min dator och den la av totalt!! Sen när jag fick igång den så funkade bara halva tangentbordet..

När jag tryckte på typ L så fick jag en 5a osv...

Men det var ju bättre än första gången jag testade skriva.. Då blev det vbn varje gång jag tryckte på b och qwer varje gång jag tryckte på e osv... haha

Sen när jag satte på Skärm-tangentbordet och började kolla på nytt tangentbord på Argos så bestämde det sig för att plötsligt förlåta mig och börja funka igen.. hehe..

Nästan lite synd tyckte jag eftersom jag hittat ett så himla jättefint tangentbord  på Argos hemsida!!

Av Lea - 19 februari 2008 17:59

 Jag ska laga kulinariska köttbullar på mackaron-bädd, garnerat med ketchup idag.. Det är typ det jag orkar med...


MAGNUS ringde precis!!! Han och 4 andra kommer hit om 2 veckor!!!! Då jävlar blir det ös!! Fan va roligt!! Vad glaaaad jag blir! ^^



Av Lea - 19 februari 2008 11:36

Imorse när jag började jobba klockan sju så var barnen färdig-ätna, halvt påklädda och glada! Så 10 minuter över sju så var allt färdigt! Kläder på, hår flätat och tänder borstade.. Så dom fick titta på tv i hela 40min och jag duschade innan klockan åtta för första gången på flera år!


Ser fram emot Lördag trots utebliven Damaged dolls gig.. Jag och Rozy kommer ha sjukt roligt, det bara vet jag!

Sen nån gång ska hon fixa mitt hår också! Och så ska vi beställa hennes SRF-biljett!! TJOHO!!



Ovido - Quiz & Flashcards