Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Lea - 31 juli 2008 22:08

Det blev snabbt bestämt att jag ska ta en buss från victoria station, åka 3,5 timme till Nottingham och möta Nikki och Tommii...Toxic Twins...

Vi ska dra på Rock City och röja, sen ska jag dela rum med Nikki och dra hem på söndag....

Im WELL excited! Ska bli kul att garva åt deras york-dialekt och träffa nytt folk!


Nikki är killen med rött i håret..Man ser inte så väl dock... 

Av Lea - 31 juli 2008 10:51

Sista dagen på Juli månad! Snart är det augusti och innan vi vet ordet av så är 2008 över!! 

Håller på att kolla på eBay på kläder till födelsedagsfesten men hittar liksom inget som jag verkligen vill ha... Jo det var en grej men den är redan såld.. Jävla skit...

Av Lea - 31 juli 2008 03:51

Tycker synd om Danne.. Han har det jobbigt nu...

Önskar man kunde vara där och trösta honom!

Jag kan bara finnas här dock, men jag hoppas han förstår att han alltid kan ringa om det är något.. Dygnet runt...


Nu ska jag sova....Annars kommer jag säkert bara börja chatta om tjurhorn och kläder med Äsch.....

Ovido - Quiz & Flashcards