Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Lea - 27 juli 2008 22:38

Mia sjunger på Monark ikväll så jag är påväg dit... Har gjort mig duktigt snygg faktiskt så jag är nöjd faktiskt! Klippte lugg ikväll igen.. eller tunnade ut den jag hade och gjorde den snygg så jag kan ha den på sidan också!SAKNA socialt liv!!! Drar snart... Ska bara snacka klart med Nikki Nero från York....  Jag saknar Kaffe 

Av Lea - 27 juli 2008 18:50

Jag har både tillbringat tid i bil, tåg, flyg, taxi och rymdskepp...

Men nu är jag äntligen hemma, färdig"runkad" (?) och snart urpackad. Har lite öl att smutta på med! 

Men det bästa av dagen är att jag har fått låna högtalare till datorn av Sarah från 1988!!!! 

Nej,nu ska jag stryka lakan och sen göra mig snygg.. Känner för att klä upp mig riktigt! 


Av Lea - 27 juli 2008 01:15

.. med att prata med Nikki Nero från York.. Han är bra rolig! Synd att vi inte snackade på riktigt när vi kutade förbi varandra i Camden för några veckor sen!

Han ska komma ner till London och parta med mig i slutet av augusti/början av september förhoppningsvis..

Fick även några cigg av receptionisten så jag har haft det bara bra ikväll, trots att jag suttit ensam på en balkong i Korsikas Ajaccio... 

Men nu är det nog dags för sängen.....


Ovido - Quiz & Flashcards