Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Lea - 20 juli 2008 19:54

Vilken dag.. vi åkte till Sussex och Gatwicks Hilton-hotel redan igår för flyget gick fem i sex imorse.. Vi klev upp klockan 4 och drog till planet. Jag som har kryckor fick minsann kliva på med dom som beställt prio-bording..^^

Flyget gick bra och resan hit till huset med.. Jag fick sluta jobba klockan 12 typ så jg har mest legat i poolen hela dagen.. Deckade lite innan middagen inne på mitt rum och sen delade jag, Sarah och Peter på två flaskor rosé samtidigt som vi tittade på solnedgången…vilken jävla utsikt vi har alltså!!!

Sen simmade jag några längder innan jag duschade och gick och la mig…=)


Men jag måste säga att luftmadrassen i poolen är ypperlig att ligga och grubbla på.. Jag behöver verkligen den här veckan i total isolering från allt strul i Sverige och London.. Jag håller mig mest för mig själv när jag inte jobbar i tystnad och lyssnar på musik.. Glad att jag tog med datorn… Riktigt glad…


Nej nu ska jag sova… Jag börjar inte jobba förrens typ två imorgon men ska möta dom för lunch nere på stranden innan.. Men jag har ställt klockan på tio typ så jag kan ut och sola i poolen igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards