Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Lea - 13 juli 2008 19:22

Men hon ligger väl och är bakis och sur än kanske...

Jag har ruggigt jävla tråkigt men nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag bara glo på tv....

Har iaf fått iväg nästan alla invitations till mitt bdayparty! Kommer bli awesome!! Hoppas massa folk kommer!!

Vågar inte hoppas på något alls dock... 

Av Lea - 13 juli 2008 12:44

När man bor här borta så har man ju inte riktigt koll på vad som händer med alla hemma i sverige och så.. Skulle det hända dom något så skulle det ju ta tid innan man fick veta om det... Sen har vi ju dom som man känner sen många år som jag bara har kontakt med genom msn och inte riktigt har några gemensamma polare..Händer det dom något så...får man ju inte veta det!

Idag fick jag veta att Kalle Balle varit med i en bilolycka förra onsdagen.. Han bröt ryggen. Att han överlevde och skrev till mig på msn idag var enda anledningen till att jag vet om det överhuvudtaget... 

Han har överkänlighet i sina ben och kan röra de delvis, väldigt svag i musklerna och gips på vänster hand samt en revbensfraktur han inte känner av.. Överkänsligheten beskrev han på detta viset; "att ta på benet känns jätteväl.... att trycka känns otroligt myket och typ att lägga på ett lakan är jätte jätte jobbigt..
känns som konstans sockerdricka fast smärtsam sådan....."


Han kan inte röra vänstra benet och kan bara vicka lite på tårna på högra...

Min Kalle Balle...=( 


Inga roliga nyheter... Riktigt jobbiga nyheter...


Av Lea - 13 juli 2008 11:27

Sen kommer föräldrarna och tar över och jag ska maila bilder och film till Kissapan för redovisning av mitt uppdrag!

Jag är riktigt trött! 

Av Lea - 13 juli 2008 01:55

Jag vet att jag ska skriva om mitt uppdrag men jag får göra det imorgon!

Nu måste jag bara skriva om att jag är fan confused.com!

Ash var ett Äkta Arse igår och Mia var lagomt imponerad över hans beteende.. Men det visade sig att han själv var lagomt imponerad för nu ikväll fick jag ett Förlåt-sms! Han skrev att han betett sig som en "cunt" och bar om ursäkt för det... Sen har det hunnit bli bestämt att vi ska träffas på tisdag för han ville att vi skulle åka och shoppa för han behöver kläder!? Jag hänger inte alls med i svängarna... Jag har min magnetröntgen den dagen också så jag får väl hoppas att han hakar på dit eftersom jag ska med honom och gå i affärer.. Eller så drar jag bara själv..

Han skulle höra av sig imorgon eller så.......


Nu ska jag sova... 

Ovido - Quiz & Flashcards