Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Lea - 4 juli 2008 16:25


Underbar man!! Han jobbar tydligen med såna som är med i OS och shit i vanliga fall för om två veckor drar han och jobbar med dom igen!

Han sa iaf att jag har stooora blåmärken i det där mjuka som sitter runt benen i knät och att jag måste (MÅSTE) fortsätta använda kryckorna i minst två veckor tills MRI'n är gjord.. Och sen misstänkte han att min minisk är skadad... Yey...goda nyheter.. Not..haha

Nu ska jag vila... Tack som fan till undebara Tara som följde med mig.

Sen har jag även töjt tillbaka läpp-ringen och satt i ny i naveln...den blööööder...=) 


Av Lea - 4 juli 2008 08:49

Så.. Då var man färdigplattad, färdigsminkad och färdigmatad! OCH dessutom, viktigast av allt så är barnen färdigmatade,påklädda och fått både hår och tänder borstade!

4 juli, BRING IT ON! 

Av Lea - 4 juli 2008 07:49

Klev fan upp kvar över sex nu för att göra sminkning och hår eftersom man ska ut på stan och se respektabel ut! Inte för att jag nånsin kommer göra det men ändå..haha!

Tara kommer möta mig i Bank och följa med mig till kiropraktorn! Det var jättesnällt tycker jag! Hon åker ju snart så det var bra att vi får lite qualitytime!

Så jävla  synd att hon inte är tillbaka till min fest...

Nej, dags för makeup! Tjejerna ska upp om 9 min!



Ovido - Quiz & Flashcards