Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Lea - 19 juli 2008 15:20

.. att faktiskt, på ett kryptiskt sätt, fått veta att han faktiskt verkligen gillar mig....


Nu åker vi snart... 

Av Lea - 19 juli 2008 12:19

.. att lycka är...


... att sitta på bussen på vägen hem efter en riktigt bra kväll och faktiskt inse att man har riktiga vänner precis där man är.... 

Av Lea - 19 juli 2008 12:14

Hur moget är det liksom...?

Men enligt honom var det inte tjafs... Bara morgonhumör...



Får jag fråga er en sak?

Om jag säger;


"Lycka är;"


Vad säger ni då? Var snäll att svara....


Just idag/igårkväll så tänkte jag;


Lycka är; att komma oanmält till ett ställe och nästan bli stressad för att man inte hinner säga hej riktigt till alla de vänner som kommer och kramar en...


Som sagt, vad säger ni?? 

Av Lea - 19 juli 2008 10:28

Det blev visst utgång trots allt, och efterfest på det..

Kom just hem, trots att man fått en hel del sömn! Jag är rätt nöjd måste jag säga.. Känns vuxet att ställa klockan på ringning och sen dra när klockan var på tok för "tidig" trots att man var färdigpackad och shit...

Jag måste dock säga att jag är smått besviken på Kissapans svar på helgens uppdrag på "klart du vågar" men man kan kanske inte kan hoppas på mer från en "big sis"...;)

(jisses va sur hon lär bli.. he he he)


Nej. nu ska jag slappa några timmar innan jag börjar jobba och ska dra till Gatwick hotel..


Ovido - Quiz & Flashcards