Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Lea - 1 juli 2008 17:44

Älska min syster alltså... Uppdrag 2 genomfört!!


http://klartduvagar.blogg.se


LÄS och skratta!!


Av Lea - 1 juli 2008 17:37

..det jag skrev till Kissapan på fejjan om mitt knä...


"Var och kollade det idag.. röntgade det och shit...men det var ju bara vanlig röntgen så dom såg inget eftersom det inte var något med benen, som vi redan räknat ut...
Har fått tid hos ortopeden om två veckor. Tills dess får jag inte gå långa sträckor så Juulia ska hämta och lämna oss varje dag denna vecka...
Men det gör fortfarande ont som stryk.. Peter tycker jag ska använda kryckor men läkaren sa inget om det... bara att jag ska vila knäet.. Men jag testa lite kryckor nu här hemma och det avlastar ju som fan så man kanske ska ha dom när man lämnar huset.. vad vet jag..." 


Som svar på din kommentar, Kissapan, så måste jag säga att jag inte tyckte det var tur att dom inte hittade något med tanke på hur kukont jag har... bättre att se vad det är då och göra något åt det... eller?

Jaja, Magnetröntgen om 2 veckor... 

Av Lea - 1 juli 2008 09:15

Dom lär ju inte hitta något, med min vanliga otur...


Vi får väl se... 

Ovido - Quiz & Flashcards