Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Lea - 10 juli 2008 19:21

Nån börja skriva till mig på msn! Jag kände igen mailadressen som faan men jag kunde inte komma på vem det var! Då visade det sig att det var Jason som jag skrev om i det allra FÖRSTA inlägget jag skrivit i denna blogg! Bild finns där också!

Även en smickrande bild på Kissapan..;) 

Av Lea - 10 juli 2008 18:51

Hahahaha... Fyfan vad ironiskt!

TRASH!


Nej, nu ska jag diska undan och sen bada barnen..

Glad att vi ska till Brixton ikväll iaf nu! För jag och Juulia ska fira att jag blir kvar!!=D



Av Lea - 10 juli 2008 17:00

Jag kom in på "Lärarprogrammet med inriktning mot fritidens pedagogik - identitet och skolans läroprocesser"...

Men när jag läste igen vad den handlade om så insåg jag ju att det är ju inte alls vad jag vill göra!

Så jag stannar i London.. Mitt beslut är taget!



Av Lea - 10 juli 2008 11:08

Så här ser det ut....


"Marianne här kommer det, håll i cowboyhatten:

Du ska, under ett krogbesök (helst fredag) som varar som det bör hela kvällen och natten med efterfest och allt, vara helt naturell.

Med det menar vi att inga ögonbryn får målas i, inget puder får daskas på osv. Du får inte heller fixa håret, du får dock kamma det.

Du ska inte se ofräsch ut, utan du ska vara nyduschad och som en nyponros. Bara osminkad och ofixad.

Kläderna ska vara bekväma, men INTE uppklädd, eller utklädd som vi brukar skojar till det med. Inga klackar.

Bonusuppdrag: Hitta en rosa klänning, riktigt babyrosa och söt, ha den under kvällen.

Uppdraget skall redovisas med bilder, kanske en film om det händer något roligt. Ta hjälp av dina vänner."


Och bara för att göra det värre så kommer jag göra det imorgon. När jag ska till Fox där Ash jobbar, och dit alla mina polare ska... Yeees.... 

Av Lea - 10 juli 2008 10:52

Om 7 minuter så kommer mitt uppdrag att komma upp på "Klart du vågar!" och jag har faktiskt lite ont i magen!!

Som Kissapan själv sa så kan det bli rätt sadistiskt!

Av Lea - 10 juli 2008 10:20

..och en välkammad utter!


Dagens låt! 

Av Lea - 10 juli 2008 09:51

Nu vill jag bara att klockan ska bli tio (elva svensk tid) så jag får veta vad min uppdrag är!!

Jag måste fan veta det innan jag lämnar huset känner jag, annars kommer jag få svårt att slappna av! 

Juulia och Dominic kommer om en timme ca... Jag har tagit en snabbdusch och ska äta något litet innan...



Av Lea - 10 juli 2008 00:59

Ni som följt min blogg under dagen/veckan borde kunna räkna ut vad det är för låt! Haha!



Ovido - Quiz & Flashcards