Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Lea - 3 juli 2008 20:23

Jag ska lätt göra detta.. jag har bara inte bestämt mig än vad som känns viktigast.. Vad säger ni?


Symboliska gåvor 

Av Lea - 3 juli 2008 20:16

Hahahahahahaha! Skadehumor när den är som bäst!!

Av Lea - 3 juli 2008 19:08

Fan... måste åka till Bank och gå till en kiropraktor för dyra pengar imorgon.. Visst, det kan ju vara värt det men jag vill inte åka själv...=(

Tror jag slänger upp en bulletin på myspace och frågar om nån hakar....


Av Lea - 3 juli 2008 17:57

Rakt ovanför oss!! KOOLT!!!=D

Av Lea - 3 juli 2008 17:16

Jag visste inte att man kunde länka till andras bloggar och shit här så nu har jag gjort det efter att ha glott i hennes blogg...

NUMMER ETT på den listan som ni ska kolla är ju SJÄLVKLART "Klart du vågar"... Många skratt garanteras!


Nu ska jag göra en shepherd's pie... 

Av Lea - 3 juli 2008 15:15

Kunde inte sova pga det inatt och idag är det riktigt illa alltså... har ont konstant och det är ömt om man tar på det tillochmed... det brukar inte vara så här ömt!

Nu har jag bara eftermiddagen kvar att jobba och imorgonbitti och sen är jag ledig ända till lördag eftermiddag klockan fem!!=D

Hade egentligen velat kunna ta mig till Fox men det skulle bli problematiskt...

Nej, snart kommer Juulia så jag ska ta och klä på mig... Tar ju en stund nu för tiden som ni vet...



Ovido - Quiz & Flashcards