Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Lea - 2 juli 2008 17:31

Just nu dansar och sjunger mina två småtjejer med till "KISS MY LOVE GOODBYE" av L.A Guns!! My mission is completed! Metalfröet är planterat på riktigt!!



Av Lea - 2 juli 2008 17:17

Ett av världens kanske bästa tvprogram! The Mighty Boosh!!

Ge det tio min, jag lovar att det är värt det! XD


"Im old Greg!"



Av Lea - 2 juli 2008 15:19

Måste ÄN en gång länka till min syster Kissapan och Rantamäkis blogg "Klart du vågar" där dom ger varandra uppdrag... 2 uppdrag i veckan och tre dar på sig att utföra det! Misslyckas man måste man gå ett dygn med tummarna fasttejpade mit handen! Kissapans nyaste uppdrag är att mixa ALL mat hon äter under 48 timmar! Video- och bildbevis finns! Kolla även de andra uppdragen! Man skrattar gott ska ni veta!


KLART DU VÅGAR

Av Lea - 2 juli 2008 15:03

Slumrade en stund med knät på kudden... Vaknade av en Kjerstin som ringde och snackade skit..^^ det var bra för jag har inte pratat med henne på länge..

Nu pratar jag med finska kusin-pinnen Piritta på msn och hon, den jäveln, har skaffat sig en amerikansk football-spelare till grabb! 

Måste egentligen röra lite på mig nu.. pallar inte att sitta så mycket längre..har visserligen bara suttit kanske 15 min men ändå...


Av Lea - 2 juli 2008 10:54

Somnade ifrån ett smsande med Loffe om en person som heter nästan exakt likadant.. Vaknade klockan fem i sju imorse och smög upp till tjejerna..

Juulia och Dominic hämtade oss tio i åtta och sen haltade jag runt på kryckor där vid skolorna och skämdes... haha...

Vi tog en kaffe (inte jag då, för  mig räckte det med färskpressad apelsinjuice) och en cigg i Hampstead innan Juulia skjutsade hem mig och här sitter jag nu...vad ska jag göra nu då?


Idag har Rebecca balett-examen.. Jag undrar om man får gå dit och kika?


Ovido - Quiz & Flashcards