Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Lea - 16 juli 2008 22:59

Sicket svin...


Belle kommer på festen,Kissapan!! Haha! Belle kommer på festen!!! XD 

Av Lea - 16 juli 2008 21:16

Igår var riktigt jävla kul alltså! Det blev blött dock...

Jag, Mike, Max och Mia drog till Garlic and shot efter att ha tyckt att Dev sög men det var ju såklart stängt så vi drog till Cro bar. På vägen träffade jag Tommy Thore som var på vift ute på gatan...

Fick honom att köpa mig en jäger-bomb och sen var det full fart!

Jag och Mia bonda som fan, Mike och Max var helt galna...

Sen drog vi hem till Mike på efterfest! Bara vi fyra, alkohol och natzi-poser... vad gör man inte! Haha...


Jag och Äsch bråkade som fan idag dock... haha.. över SMS!! Det var helt sjukt... nu är det ju kört..


Ovido - Quiz & Flashcards