Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Lea - 23 juli 2008 20:05

Mina armar värker… Idag körde jag 25x2 för både armar och ben! Så underbart skön värk dock! Sarah grillade till middag idag… Vi hade köpt färdiga lammspett och en mix av olika lokala korvar och så gjorde hon supergott vitlöksbröd som vi också värmde på grillen i folie.

Vi körde såklart våra traditionella sun-down drinkar också… Jag drack bara den och ett glas vin och så gick jag och simmade efter maten. Katterna kom idag också. Visserligen bara två av dem men ändå, det var mysigt!


Idag var jag ledig till två och var egentligen menad att gå upp vid tio men jag var så sjukligt trött igen så jag sov självklart till två. Om jag gjorde så att jag inte stängde igen trädörrarna utanför altandörren som gör så att så rummet är becksvart hela dygnet så kanske jag vaknar tidigare. Jag ska testa det nästa gång.

Imorgon ska jag upp rätt tidigt dock. Vi ska till någon vattenvärld eller vad Peter kallar det och spendera iaf förmiddagen där. Det ska bli lite skönt att se något annat än huset och bakgården för att vara ärlig, även fast det är riktigt underbart att vara där för tjejerna klarar sig själv och jag ligger och solar.

Jag räknade schemat hittills den här veckan. Jag har ”jobbat” 19.5 timmar vilket stör mig lite ändå eftersom jag gärna jobbat ikapp de timmar jag är skyldig dem och kanske tjänat några pund extra. Men det är ju menat som semester åt mig också så jag ska verkligen inte klaga!


(fem min myggjakt och någon deciliter lotion senare)


Hittade en av de förbannade asen som gjort min sömn nästintill olidlig här, full med blod. Jävla mygg-as! Rätt åt dem att dom dör!!

Och så började kroppen klia av allt klor också så jag var tvungen att smörja lite. Jag tog med mig en av de krämer som jag fick av Sara när hon flyttade tillbaka till Sverige så det är en billig skit med en del parfym i så jag hoppas att asen tycker det smakar illa!


Imorgon ska jag försöka få tag i ett vykort och ett frimärke. Vet inte vad jag ska skriva på det riktigt än eller om jag ens kommer skicka det men det återstår att se. Lär antagligen inte skicka det förrän sista dagen iaf så… Men något måste jag väl skriva iaf… Hej kanske… Vad säger ni?



[23.10]


Åhh, jag sitter här och blir helt uppspelt av att höra Mötley för jag vet att Kissapan bränt massa Mötley till när dom kommer hit!!! Nu är det bara 18 dar tills dom kommer!!!! Jag kan knappt bärga mig alltså!! Vi kommer ha så roligt!!! Och det betyder alltså att det är 22 dar till min födelsedagsfest!!! Jag vet att jag egentligen borde sova nu men jag sitter och lyssnar på musik och spelar MS röj… Jag har blivit helt beroende av det spelet alltså…

YEY!!! Fan vad jag ser fram emot att dom kommer!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards