Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Lea - 14 juli 2008 20:02

Har haft den här låten på hjärnan HELA dagen! Haha.... SJukt störigt eftersom jag har fått den på hjärnan sen jag och Arse smsade den där otroligt givande konversationen där detslutade med att båda skrev "You better" till varandra... Och det var ALLT vi skrev...XD


Ikväll blir det Mixer med Siri.. Hon drar till staterna imorgon i tio dar....



Av Lea - 14 juli 2008 18:45

Folk som garanterat kommer, som redan sasgt ja alltså, är;


Jag, Kissapan och Jesus-lover så klart! Sen;

Lewis, Mia, Sarah, Mark, Adam, Kat, Saint, Mike, Nicky, Stepf, Moon, Jonny, Max, little Johnny och Peter..^^ Tiff och Wendy kommer också! Wohooo!!

Av Lea - 14 juli 2008 14:46

Inte för att jag vet om det är nån som verkligen lyssnar men jag hoppas det för det är fan bra musik jag slänger upp!!

Jag,liksom alla andra, sörjer fortfarande Traci Michaelz som avled den 13 juni i sömnen... Så det får bli en av favoritlåtarna av Peppermint Creeps idag... Underbar låt!



Av Lea - 14 juli 2008 13:13

Vaknade konstant mellan midnatt och tre typ av mardrömmar som fick mig att inte våga somna om riktigt... Fattar inte vad det är för något som gör att jag får dom från första början? Jag ligger med ryggen mot rummet som jag alltid gör när jag sover.. Sen "vaknar" jag i drömmen och VET att det står någon vid sängkanten! Jag hör inget men vet att det står någon där!

Det sjuka är att jag öppnar ögonen i sömnen för jag ser precis min vägg och allt. Jag vet att jag drömmer men kan inte väcka mig själv från början... Men tillslut lyckas jag väcka mig själv och jag ligger där och ser exakt samma sak som jag sett i drömmen. Min vägg, kudden som ligger framför mig..allt som jag såg i detalj i drömmen när jag "vaknade".

Sen vågar jag inte vända mig om även fast jag vet att det inte står någon där...

Jag somnar om i kanske 3 sek och börjar drömma igen.. och så fortsätter det i timmar...


Nej nu ska jag fixa frulle...


Av Lea - 14 juli 2008 00:14

Lyckades somna klockan sju ikväll och vaknade nu vid elva...

Är fortfarande galet trött men verkar inte kunna somna...så nu sitter jag uppe i tjejernas rum igen och snackar med Mark... Han har något planerat för min födelsedag men han vägrar berätta vad det är!?! Jag blir ju galet nyfiken men även lite orolig.. Han verkar ha en "besatthet" av mig på något konstigt vis... Bara som polare tack och lov men.. svårt att förklara. Haha... HAn har målat två (!!) tavlor på mig tex! Bränt tre skivor.. osv... 

Men han vet att jag inte är intresserad och av nån konstig anledning så bekymrar jag mig inte ens över att han är som han är... 


Jag har kommit tillbaka i det där "Jag mår illa konstant och det känns som att jag är på väg att få världens  influensa för jag fryser jämt och det känns som att jag har feber".. Men det är ju ingen influensa som är på väg... Jag vet vad det är som är fel... Eller, fel är det väl kanske inte men det är jävligt skumt att jag blir så här....

Så här jättenere för att jag inte har nån ork i kroppen.. Inte att jag är deppig eller ledsen utan jag mår riktigt bra och är jätteglad! Men jag orkar liksom inte ens skratta för jag är så matt... Ja, som att jag har feber..

Och så är jag nervös på det... Undrar hur tisdagen kommer bli..... 


Ovido - Quiz & Flashcards