Alla inlägg under maj 2008

Av Lea - 4 maj 2008 11:26

Klockan är nu 10.26 och jag är färdig med det mesta av dagens sysslor. Diskmaskinen är igång, tvätten tvättas, sängarna bäddade, tjejerna matade, påklädda och hårborstade.

Har gjort ett ponnyhus till Maddie och nu sitter dom här och sjunger och lägger pussel...

Jag har tom sminkat mig riktigt fräscht och bara slappar nu..

Imorse lagade jag och Maddie äggröra, körv och beans till frukost. Becca åt yoghurt som vanligt men ville iaf ha lite körv.. 

Sen ska vi promenera in till Hampstead, gå på bookshopen och sen äta på pizza express.. Rebecca fick välja lunchställe idag..


Min käke är bra igen btw... Knepigt det där... 


Av Lea - 3 maj 2008 23:59

Varför är hon otrogen mot Aidan för?! Och Varför måste hon berätta för honom?

Han är ju dröm-mannen liksom! Och det påminner om det felsteget som jag gjorde med Tobbe och jag vet känslan av att ha gjort någon så illa.. Det är det värsta jag gjort i hela mitt liv...Usch och fy...


Idag när jag var med tjejerna på partyt så satt jag längst bort vid ett bord själv och bara undvek folk som jag inte orkade vara social med när Haley kom och satte sig hos mig.  Vi pratar lite och jag ser att hon inte är ok. Så jag frågar om hon är ok och då plötsligt så börjar hon att gråta! Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra mer än lyssna och sen sa jag åt henne att jag skulle kolla Lily så hon fick gå ut och gå lite och lugna nerverna och rensa huvudet.. Hon fick dåligt samvete och sa att det inte var anledningen till att hon kommit och pratat med mig för att fråga om jag kunde göra det men jag sa att hon inte skulle vara fånig utan det är klart att jag håller ett öga på tjejen så hon fick lugna sig. 

Jag blev riktigt chockad faktiskt, eftersom jag bara träffat henne nån gång förut. När hon kom tillbaka hade jag sett till att Lily och tjejerna fått i sig maten och var rena och fina. Jag såg även till att Haley fick sig en öl. 

När vi skulle gå så sa jag åt henne att hon vet vart hon kan hitta mitt nummer om hon ville träffas nångång och ta en fika, eller ännu hellre en öl. Hon sa att det skulle vara skönt så vi får väl se hur det blir.



Av Lea - 3 maj 2008 15:38

Men det var underbart roligt! Haha! Brutal karatefylla måste jag säga!

Synd bara att alkohol gör så att man blir dum i huvudet!XD

Idag är det helt ok dock.. Sarah och Peter har dragit till Jordanien nu så nu är jag själv med tjejerna till onsdag... Spännande!

I eftermiddag ska vi på kalas och sen blir det en lugn och sköööön hemmakväll för mig!

Var nog inget bra val av mig förresten att köpa det där minneskortet.. hahaha!

Tog fan 130 bilder igår... Jag är så jävla kamerakåt alltså!!

Nu ska jag sätta mig utomhus när tjejerna leker och fota lite mer.. =D 

Av Lea - 2 maj 2008 15:38

Finns det nån äckligare människa än Mariah Carey?

Hur gammal är hon nu egentligen?? Måste hon ha dom där kläderna?

Nej usch för henne... 

Av Lea - 2 maj 2008 13:48

Men hon skickade vidare mig till tandläkaren och dom har inte tid förrens om två veckor så det är bara att bita ihop..

Ikväll blire Danger och Inferno!!



Btw... om nån funderar på vad jag vill ha i födelsedagspresent så kan ni ju börja spara nu..;) Jag vill ha den gröööna men den kostar ju bara sisådär £241... ;D



Av Lea - 1 maj 2008 23:40

Jag har en polare här, kommer inte nämna namn för även om han bara förstår engelska så brukar han kolla min blogg vad jag vet och han förstår sitt namn.

Han är en superbra vän, jättekul att hänga med osv.. MEN det finns fan inte en negativare människa!! Jag skojar inte! Vi småsnackar på msn nästan varje kväll och det är han som börjar skriva Bara för att han har något att klaga om... Och det värsta är att det oftast är mina polare som det handlar om! Och är det inte det så är det chavs, bikers, dåligt hår, dålig hy, folk på gatan eller folk överhuvudtaget!  Han hatar London, han hatar folket som bor här (utom mig, det är han ofta jävligt noga med att påpeka) han hatar emos, och folk som inte är glammare. Och är man glammare får man INTE prata om Mötley för han hatar mötley. Osv, osv....


Här om dagen surade han för något missförstånd som en polare och han haft och började snacka om att han aldrig skulle prata med henne igen och jag sa något om att han kunde hänga med mig och mina polare som jag ska dra med på Danger,som är människor som han inte träffat innan, men det funkade inte för människorna som jag umgås med är tydligen endast arroganta och är det killar så pratar dom inte med en om man inte är tjej och sånt...

Jag är ledsen att jag skriver ett sånt här inlägg men jag blir ALLVARLIGT VANSINNIG!!!



Av Lea - 1 maj 2008 22:38

Sparkle blir nu Vamperilla!

Vet ni vart det kommer från?;D 

Av Lea - 1 maj 2008 22:32

Var en sväng på Waterstones med tjejerna idag och jag har ju surat nu några veckor eftersom nån köpt den sista kopian av Heroin Diaries när jag har tjuvläst den typ 124 sidor. Så de sista gångerna som vi varit där så har jag läst "Unzipped" av Suzi Q men den har ju inte alls varit lika intressant som att läsa Diaries... Men idag när vi var dit och jag gick upp för att hämta Unzipped så går mina ögon uppåt en hylla Och där står den!!! Heroin Diaries är kvar!! Jag har ingen aning om vart den varit för jag har verkligen kollat igenom ALLA böcker på hyllorna där men den har varit spårlöst borta!

Tror inte jag ska chansa något mer nu utan jag smiter kanske dit efter läkartiden imorgon och läser..=)

Den går fort att läsa för idag var vi där 40min och jag läste en 50 sidor iaf... Så  går jag dit några timmar imorgon hinner jag säkert läsa ut den..^^


Vi hade god middag ikväll och delade på en flaska vitt Kroatiskt vin och snackade skit..=)

Ikväll blir det tidig kväll igen... Jag börjar bli lite mer sugen på imorgon!^^



Ovido - Quiz & Flashcards