Alla inlägg under maj 2008

Av Lea - 15 maj 2008 17:02

Kan det vara så att vi har en träff? *blinkar*



Av Lea - 15 maj 2008 10:36

Hanna som jobbade på "Nuts about life" i somras är tillbaka!

Nu ska vi gå på promenad och snacka skit! Fast det regnar så jag tror det blir Starbucks..

Svor hela natten att jag inte kunde dra på NASIN... Jag hade fritt inträde men fan....

Hoppas Mike lyckades med uppdraget! XD



Av Lea - 14 maj 2008 10:51

ATT DU GJORDE!!
OCH SÅ SVINGAR VI PÅ SEJDELEN IGEN!
TACK SKÅL!




Allt jag orkar skriva om helgen just nu... 

Av Lea - 13 maj 2008 10:51

Vi snackar nära inpå fetival-hygien här! Men vafan...Man måste ju träna!

Nej, jag är inte död! Jag lever.. Nästan iaf...

Så fort jag får fingrarna ur  (och fått sova lite mer än 10 timmar sen fredags) så kommer en sumering av helgen men just nu orkar jag inte...


Btw.. Svenska sleazare är förbannat äckliga! Snor-krig och ill-sepetag  har det varit sen torsdags! OCH JAG ÄLSKAR DET! HAHAHA

Av Lea - 11 maj 2008 14:55

Gårdagen blev lika galen som jag trodde.. Svenskarna var lite tråkiga och drog hem tidigt, men sånt händer antar jag...

Själv drog vi alla hem till Lewis och satt på ett köksgolv och hällde öl över hela min kjol. Darren var en pain in the ass så jag och Peter "the hairy beast from Greece" drog ut i parken och hade parksnack i sisådär 3-4 timmar... 

Sen åkte han hem vid åtta-tiden imorse och jag smet tillbaka till Lewis där Darren somnat på golvet och Bianca, Lewis och Johnny låg i en ormgrop i sängen. Vi var inte sen med att terrorisera lilla Darren där han låg och skrev TWAT på hans panna med Lewis's rosa ögonskugga. Sen kröp vi alla upp i sängen och somnade.

Iaf jag.

I 20 min.

Sen kunde dom inte låta mig vara utan kickade upp mig (eller rättare sagt så retade dom mig till vanvett först med att peta och knuffa på mig konstant) för att sen dra till stallarna för att käka gatustånds-kinamat... Mums tyckte jag och sen drog jag hem. 

På bussen hem fick jag den vansinnigt jättebra idén att smsa Juulia och Juha och föreslå ölning i Hyde Park.. Dom var inte sen att tacka ja så om en halvtimme måste jag sitta på bussen mot Marble Arch. Så jag har inte tid med er mer! 

Av Lea - 10 maj 2008 20:54

..men det var den jag vaknade till imorse.. Börjar ifrågasätta Max musiksmak alltså! Och detta var fan INGENTING jämfört med massa andra låtar hans playlist innehöll!
Nu sover tjejerna, tror jag ska äta något och glo på tv en stund..



Av Lea - 10 maj 2008 17:57

Jag har på tok för mycket pengar...O.O


Hej, jag heter inte Gurkan...



Jag älskar Amandla! 

Ovido - Quiz & Flashcards