Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Lea - 10 maj 2008 20:54

..men det var den jag vaknade till imorse.. Börjar ifrågasätta Max musiksmak alltså! Och detta var fan INGENTING jämfört med massa andra låtar hans playlist innehöll!
Nu sover tjejerna, tror jag ska äta något och glo på tv en stund..



Av Lea - 10 maj 2008 17:57

Jag har på tok för mycket pengar...O.O


Hej, jag heter inte Gurkan...



Jag älskar Amandla! 

Av Lea - 10 maj 2008 17:13

Internet-crushen var inte bra.. han var trevlig och jag hade jättekul, tills han började snacka om att han verkligen gillade mig och shit.. Och när jag försökte förklara för honom att jag inte kände samma och verkligen berätta att det inte var något han gjort eller sagt eller något så kallade han mig för lögnare och drog.. Vi hade dragit hem till Max och hade lite födelsedagsfirande för honom (har fortfarande sjukt dåligt samvete att jag inte ringde och grattade honom på hans födelsedag men jag trodde inte att han brydde sig) och Alex visste liksom inte ens vart vi var.. Jag försökte få honom att stanna och sova på soffan där men han typ "whats the point?"
Sen drog han.. Mike och Max kollade på mig och sa typ "vilket sepe!!"

Sen gick jag upp och somnade i Max säng och vaknade idag av hög musik och gick ner för att se vad dom hade för sig. Sen gick jag upp igen och låg i sängen några timmar till. För första gången sen jag kom hit hade jag hemlängtan och hade ett mental breakdown.. Bara låg där och grät.. Men det gick över efter en stund. Jag textade Mike som satt där nere och bad honom komma upp. Så han satte sig bredvid mig och bara hade handen på min mage och det var skönt att han kom.. Jobbigt att man måste be om det bara.. Tror att han var chockad över att se mig så där.. Jag ska ju vara den "glada tjejen" som alltid drar upp alla ur skiten och lyssnar på allas problem, men jag kan inte alltid vara sån...

Ovido - Quiz & Flashcards