Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lea - 11 maj 2008 14:55

Gårdagen blev lika galen som jag trodde.. Svenskarna var lite tråkiga och drog hem tidigt, men sånt händer antar jag...

Själv drog vi alla hem till Lewis och satt på ett köksgolv och hällde öl över hela min kjol. Darren var en pain in the ass så jag och Peter "the hairy beast from Greece" drog ut i parken och hade parksnack i sisådär 3-4 timmar... 

Sen åkte han hem vid åtta-tiden imorse och jag smet tillbaka till Lewis där Darren somnat på golvet och Bianca, Lewis och Johnny låg i en ormgrop i sängen. Vi var inte sen med att terrorisera lilla Darren där han låg och skrev TWAT på hans panna med Lewis's rosa ögonskugga. Sen kröp vi alla upp i sängen och somnade.

Iaf jag.

I 20 min.

Sen kunde dom inte låta mig vara utan kickade upp mig (eller rättare sagt så retade dom mig till vanvett först med att peta och knuffa på mig konstant) för att sen dra till stallarna för att käka gatustånds-kinamat... Mums tyckte jag och sen drog jag hem. 

På bussen hem fick jag den vansinnigt jättebra idén att smsa Juulia och Juha och föreslå ölning i Hyde Park.. Dom var inte sen att tacka ja så om en halvtimme måste jag sitta på bussen mot Marble Arch. Så jag har inte tid med er mer! 

Ovido - Quiz & Flashcards