Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Lea - 1 maj 2008 23:40

Jag har en polare här, kommer inte nämna namn för även om han bara förstår engelska så brukar han kolla min blogg vad jag vet och han förstår sitt namn.

Han är en superbra vän, jättekul att hänga med osv.. MEN det finns fan inte en negativare människa!! Jag skojar inte! Vi småsnackar på msn nästan varje kväll och det är han som börjar skriva Bara för att han har något att klaga om... Och det värsta är att det oftast är mina polare som det handlar om! Och är det inte det så är det chavs, bikers, dåligt hår, dålig hy, folk på gatan eller folk överhuvudtaget!  Han hatar London, han hatar folket som bor här (utom mig, det är han ofta jävligt noga med att påpeka) han hatar emos, och folk som inte är glammare. Och är man glammare får man INTE prata om Mötley för han hatar mötley. Osv, osv....


Här om dagen surade han för något missförstånd som en polare och han haft och började snacka om att han aldrig skulle prata med henne igen och jag sa något om att han kunde hänga med mig och mina polare som jag ska dra med på Danger,som är människor som han inte träffat innan, men det funkade inte för människorna som jag umgås med är tydligen endast arroganta och är det killar så pratar dom inte med en om man inte är tjej och sånt...

Jag är ledsen att jag skriver ett sånt här inlägg men jag blir ALLVARLIGT VANSINNIG!!!



Av Lea - 1 maj 2008 22:38

Sparkle blir nu Vamperilla!

Vet ni vart det kommer från?;D 

Av Lea - 1 maj 2008 22:32

Var en sväng på Waterstones med tjejerna idag och jag har ju surat nu några veckor eftersom nån köpt den sista kopian av Heroin Diaries när jag har tjuvläst den typ 124 sidor. Så de sista gångerna som vi varit där så har jag läst "Unzipped" av Suzi Q men den har ju inte alls varit lika intressant som att läsa Diaries... Men idag när vi var dit och jag gick upp för att hämta Unzipped så går mina ögon uppåt en hylla Och där står den!!! Heroin Diaries är kvar!! Jag har ingen aning om vart den varit för jag har verkligen kollat igenom ALLA böcker på hyllorna där men den har varit spårlöst borta!

Tror inte jag ska chansa något mer nu utan jag smiter kanske dit efter läkartiden imorgon och läser..=)

Den går fort att läsa för idag var vi där 40min och jag läste en 50 sidor iaf... Så  går jag dit några timmar imorgon hinner jag säkert läsa ut den..^^


Vi hade god middag ikväll och delade på en flaska vitt Kroatiskt vin och snackade skit..=)

Ikväll blir det tidig kväll igen... Jag börjar bli lite mer sugen på imorgon!^^



Av Lea - 1 maj 2008 11:43

hittade jag tillslut min läkares nummer..

Så nu har jag tid till imorgon klockan elva..Skönt att få det gjort.. Jag hoppas bara inte att jag måste gå till tandläkaren..

Men känner jag de engelska läkarna rätt så kommer jag hamna på antibiotika...


"Doctor, i have some problem with my jaw... It hurts like shit..."

"Well, ill put you on antibiotics and you go home and eat some chickensoup"


'"I have fallen off a roof and broke my back"

"Well, ill put you on antibiotics and you go home and eat some chickensoup"


"Doctor, im in labour!!"

"Well, ill put you on antibiotics and you go home and eat some chickensoup"


"Someone call 999!!! This man has been shot!!"

"Step back, Im a doctor!! Ill put him on antibiotics and then he can go home and eat some chickensoup"







Av Lea - 1 maj 2008 08:52

Jag kan inte låta det fortsätta så här... Jag har så ont i käken att det är galet.. Jag vet att det vettiga borde vara att ringa tandläkaren direkt men det känns mest som att jag har ett sår nånstans som blivit infekterat... Det känns inte som att det har med nån tand att göra även fast det antagligen har det...

Men doktorn är gratis så varför inte testa det först?

Igår somnade jag vid midnatt och vaknade så där skönt sakta imorse.. Du vet,  när man vaknar innan man öppnar ögonen och liksom bara öppnar ena ögat först och det var inte pga något ljud eller så...

Jag tror det hade med ljuset att göra dock... Men det gör inget, jag var nog rätt utvilad tror jag...


Det knäppa är att jag nästan hoppas på att doktorn sätter mig på antibiotika eller något sånt så jag har en anledning att stanna hemma imorgon.. Eller, jag skulle nog åka och se Danger men sen dra hem på en gång efter... Det skulle vara så skönt, för som det känns nu så vill jag inte alls som att jag är sugen på att gå ut.. Jag tror jag har fått feber av hela den här grejen om jag ska vara ärlig...  Igårkväll är jag iaf rätt övertygad om att jag hade det iaf, men jag tog faktiskt smärt/feberstillande och la mig och sov. Jag brukar försöka hålla mig borta från sånt i vanliga fall...


Kolla, sen jag började jobba har jag ätit frukost, klätt tjejerna, borstat deras hår/tänder, duschat, sköljt munnen med listerine, och skrivit allt detta och ändå är det några minuter kvar innan det är dags att ta tjejerna till skolan! Det är såååå skönt när dom faktiskt är färdigätna när jag kliver upp!

Men nästa vecka ska jag nog mörklägga deras rum....


Ovido - Quiz & Flashcards