Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lea - 6 maj 2008 22:55

Dom är som du, Kissapan!

Av Lea - 6 maj 2008 19:51

Idag har det varit ca 26 grader här hela dagen! Strålande sol och jag bestämnde mig för att passa på att testa bikinin! Drog fram solstolen på balkongen och somnar i 20 min.. Vaknar upp och har VÄRLDENS bränna! Jag skojar inte! Jag använde ju tom barnens skyddsfaktor 50! Det gör inte ont och det brukar det inte göra på mig ändå utan det kommer bli brunt om nån dag...Imorgon ska jag slappa i solen också...^^ Jag gillar mitt jobb..=)


Juulia och Dominic var här idag och han och tjejerna lekte i trädgården med MASSA vatten.. Jag gjorde broccoli/ädelostpaj med vitlöksdressing (i know, jag saknar cafét)  och det blev så jäävla gott!

Nu ska jag plocka upp tjejerna ur badet och sen.. viila.. 

Av Lea - 6 maj 2008 12:16

Jag önskar jag visste hur våra högtalare ute funkade.. hmm...


Håll tummarna för fredag åt mig förresten! Jag skulle behöva det...=) 


Men, men... Dagens låt!



Av Lea - 6 maj 2008 10:48

Jag och Siri käkade tacos utomhus och satt ute till halv elva.. Såå varmt och skönt är det här!

Drack vin och snackade massa skit! 

Nu, idag när jag gick till skolan med barnen, så var det för varmt att ha något annat än linne på sig!!=D

Jag sitter nu i shorts och linne och funderar på att kanske raka benen.. haha

Tror det kan vara en fördel nu när det är sommar...


Ovido - Quiz & Flashcards