Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Lea - 3 maj 2008 23:59

Varför är hon otrogen mot Aidan för?! Och Varför måste hon berätta för honom?

Han är ju dröm-mannen liksom! Och det påminner om det felsteget som jag gjorde med Tobbe och jag vet känslan av att ha gjort någon så illa.. Det är det värsta jag gjort i hela mitt liv...Usch och fy...


Idag när jag var med tjejerna på partyt så satt jag längst bort vid ett bord själv och bara undvek folk som jag inte orkade vara social med när Haley kom och satte sig hos mig.  Vi pratar lite och jag ser att hon inte är ok. Så jag frågar om hon är ok och då plötsligt så börjar hon att gråta! Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra mer än lyssna och sen sa jag åt henne att jag skulle kolla Lily så hon fick gå ut och gå lite och lugna nerverna och rensa huvudet.. Hon fick dåligt samvete och sa att det inte var anledningen till att hon kommit och pratat med mig för att fråga om jag kunde göra det men jag sa att hon inte skulle vara fånig utan det är klart att jag håller ett öga på tjejen så hon fick lugna sig. 

Jag blev riktigt chockad faktiskt, eftersom jag bara träffat henne nån gång förut. När hon kom tillbaka hade jag sett till att Lily och tjejerna fått i sig maten och var rena och fina. Jag såg även till att Haley fick sig en öl. 

När vi skulle gå så sa jag åt henne att hon vet vart hon kan hitta mitt nummer om hon ville träffas nångång och ta en fika, eller ännu hellre en öl. Hon sa att det skulle vara skönt så vi får väl se hur det blir.



Av Lea - 3 maj 2008 15:38

Men det var underbart roligt! Haha! Brutal karatefylla måste jag säga!

Synd bara att alkohol gör så att man blir dum i huvudet!XD

Idag är det helt ok dock.. Sarah och Peter har dragit till Jordanien nu så nu är jag själv med tjejerna till onsdag... Spännande!

I eftermiddag ska vi på kalas och sen blir det en lugn och sköööön hemmakväll för mig!

Var nog inget bra val av mig förresten att köpa det där minneskortet.. hahaha!

Tog fan 130 bilder igår... Jag är så jävla kamerakåt alltså!!

Nu ska jag sätta mig utomhus när tjejerna leker och fota lite mer.. =D 

Ovido - Quiz & Flashcards