Alla inlägg under maj 2008

Av Lea - 6 maj 2008 22:55

Dom är som du, Kissapan!

Av Lea - 6 maj 2008 19:51

Idag har det varit ca 26 grader här hela dagen! Strålande sol och jag bestämnde mig för att passa på att testa bikinin! Drog fram solstolen på balkongen och somnar i 20 min.. Vaknar upp och har VÄRLDENS bränna! Jag skojar inte! Jag använde ju tom barnens skyddsfaktor 50! Det gör inte ont och det brukar det inte göra på mig ändå utan det kommer bli brunt om nån dag...Imorgon ska jag slappa i solen också...^^ Jag gillar mitt jobb..=)


Juulia och Dominic var här idag och han och tjejerna lekte i trädgården med MASSA vatten.. Jag gjorde broccoli/ädelostpaj med vitlöksdressing (i know, jag saknar cafét)  och det blev så jäävla gott!

Nu ska jag plocka upp tjejerna ur badet och sen.. viila.. 

Av Lea - 6 maj 2008 12:16

Jag önskar jag visste hur våra högtalare ute funkade.. hmm...


Håll tummarna för fredag åt mig förresten! Jag skulle behöva det...=) 


Men, men... Dagens låt!



Av Lea - 6 maj 2008 10:48

Jag och Siri käkade tacos utomhus och satt ute till halv elva.. Såå varmt och skönt är det här!

Drack vin och snackade massa skit! 

Nu, idag när jag gick till skolan med barnen, så var det för varmt att ha något annat än linne på sig!!=D

Jag sitter nu i shorts och linne och funderar på att kanske raka benen.. haha

Tror det kan vara en fördel nu när det är sommar...


Av Lea - 5 maj 2008 20:11

åhhmina vänner ringde precis.. haha
Tara, en tjej jag knappt känner fast tycker jättebra om ringde från Lewis telefon och skrek "SPAAAARKLE, WHERE ARE YOU!!?? WEE WANT YOU HERE, NO PARTY WITHOUT SPARKLE!!"
 
jag blev jätteglad..  
och i bakgrunden skrek massa "LEA I LOVE YOU!"
hahaha

Av Lea - 5 maj 2008 19:54

Dagen började med att vi drog och såg Spiderwick på bion på O2centret med Solly och Libby. Sjukt skön film enligt mig.. Jag gillar såna filmer.

Sen blev det kycklinglunch, glass, en tripp till deras lilla möbelaffär på Finchley road, parken och sen en tripp till deras STORA möbelaffär.. Jag hade duktigt trevligt och fick tjuvröka lite med Solly när inte tjejerna var i närheten utan lekte nånstans...


Ikväll kommer Siri och vi ska äta tacos...

Dags att fixa till tjejerna  för sängen.. Siri ringde precis och hon ska köpa vin..


Muums! 

Av Lea - 5 maj 2008 10:18

..ska jag och tjejerna gå iväg till bussen och åka till O2-center där vi ska gå på bio med Solly och Libby. Sen ska Solly bjussa på restaurang.. Jag trivs bra med Solly faktiskt. Skön morsa som är riktigt trevlig!

Sist jag träffade henne så lagade hon persisk buffé åt oss alla och jag blev helt bortskämd..=D

Minns inte vad det är för bio vi ska se men jag har redan börjat muta tjejerna med att dom får en "special treat" när vi kommer hem om dom sitter snällt genom hela filmen.. haha..

Får väl se om det lyckas...


Imorse kom Rebecca nerkutande och såg smått panikslagen ut...Det som hade hänt var att hennes andra lösa tand bara hängde i en liiiten liiiten skinnbit så det var ju bara att grabba tag och dra loss den.. haha! Det hade hon kunnat göra själv hur lätt som helst men än en gång kom "tandryckar-nannyn" till undsättning...

Tråkigt för Sarah och Peter att inte varit med nån av gångerna men det är ju många tänder kvar...

Dom ringde förresten från Jordanien imorse. Dom var på väg till kapellet där bröllopet skulle äga rum. Igår skickade dom ett sms.. "solnedgång över döda havet"... *mutter* hahaha..

Äh det är lugnt... Vi drar ju till Sicilien om typ två veckor..^^


Nu ska jag gå och klä tjejerna men först måste jag länga in dagens låt.. Den skulle egentligen vara gårdagens men jag glömde liksom bort det..


Kan ni förstå att den kom 1999??? Känns fan som att det var igår!



Av Lea - 5 maj 2008 01:59

Vilket Jävla sepe alltså! Det är mycket länge sen jag var så här förbannad!!

Så här är det va... Jag och Mikey sa för ca en vecka sen att vi skulle ge det en chans.. Ta det som det kommer men vi gillar ju varandra så vi ska ge det en chans...

Vi smsade lite, mailade lite och sånt.. Men hade som inte tillfälle att träffas..

IGÅR hade han plötsligt ändrat sin status på Facebook till "in a relationship" ?!?!?!!?!

Så jag skickade ett sms och frågade vad som pågick... Fick inget svar.

Så jag ringde. Första gången svarade han inte men andra gången gjorde han det..

Så här var vårt samtal ungefär;


Lea - Did you get my text?

Mikey - Yes i did...

Lea - So??!

Mikey - I dont know what to say...

Lea - What? So you DO have a girlfriend now?

Mikey - Well... Yeah...


Jag la på... Hörde inget från honom på hela dagen idag men nu inatt så loggade han in på msn...

Och jag KRÄVDE en förklaring... Tydligen så var det en tjej som han verkligen gillat i flera månader som dök upp på giget i lördags och allt hade varit "perfekt"....

Jag gav honom en sån jävla utskällning alltså... det var inte nådigt!! Han hade inte en TANKE på att ens höra av sig till mig! Och när han fick smset hade han inte svarat för han visste inte vad han skulle säga..

VAD SÄGS OM SANNINGEN?!?!

Jääävlar vad han bad om ursäkt.. Tror han sa förlåt kanske 10 ggr!! Men jag skällde av mig ordentligt!


"leah im really sorry, I didnt realise"


"Realise what?"


"That you would be hurt"


"Why wouldnt i be? we said that we were going to give it a chanse... so i kind of thought that we were... and that u maybe atleast had One thought about me if something like this happend.."


"im really sorry "


"could i just ask u one question?? "


"Yeah"


"Were u going to talk to me at all?? Or just...WHAT were u thinking?? or did u just forget about me? stupid question..u obviosly did..

were u surprised when u got my text? why didnt u reply?"


"I didnt know what to say"


"the truth maybe... well..im not going to take the piss on u anymore... But u should know that i dont sleep around.. I did really like you... And im so angry right now that i just want to say "fuck off" but i wont... Maybe see u at decs sometime... and Mikey.. Think next time..."


"leah im really sorry for everyting, i didnt mean to hurt u "


"shit happens... more to me than others obviously.. But hey.. thats the price for being nice i guess..."


"im sorry"



ASSHOLE!!! Jag bredde på det rätt rejält i utskällningen men det förtjänade han för fan! Hoppas han inte kan sova inatt... Satans ungjävel...



Ovido - Quiz & Flashcards