Alla inlägg under maj 2008

Av Lea - 7 maj 2008 23:43

.. Nu är han online och jag vågar inte skriva!! XD

Av Lea - 7 maj 2008 23:37

Hur patetiskt är inte det??O.O

Vi har mailat ett tag och han är riktigt trevlig men det har ju som inte varit något speciellt... Men idag när jag fick mail av honom så blev jag helt varm i kroppen och fick den där "pirr-känslan" i magen som jag fan inte fått på månader!! Fan vad jag skrattade åt mig själv då!!

Och sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på honom! Hahahaha...

Usch, det funkar ju inte... Jag har inte ens träffat människan! XD

 Jag var tvungen att prata med Loffe om det... Hon tyckte det var bra att jag fått tillbaka pirr-känslan och tyckte jag ska träffa honom och se om det blir samma känsla när vi ses.... Men jag vet inte...

Av Lea - 7 maj 2008 20:41

???

Av Lea - 7 maj 2008 20:38

Så här funkar mina polare.. hahaha... Inte alls alltså.. Vette fan varför dom ens filmade det här...



Av Lea - 7 maj 2008 20:12

Jag är friiiii!!! Har jobbat sen lördag klockan 12 till 19 ikväll! Det är många timmar det ska ni veta...



Såååå.. hmm... Nån som hakar på till Camden? XD 

Av Lea - 7 maj 2008 15:26

Man blir så avslappnad och glad av den!!!

En steg närmare att Alex joinar partyt på fredag och IKVÄLL LANDAR GALNINGARNA!!!!!!

  

Av Lea - 7 maj 2008 13:23

Jag mår som en drottning när det är så här fint väder!

Ligger ute i solen med musik, mat och en bok..^^ Kudden har fått följa med också..^^

Nejh, dags att dra ut! Missar minuter i solen!=D 

Av Lea - 7 maj 2008 10:24

Jag vill också kunna dansa Lindy! Men förstå vad jobbigt och jag vette fan om man skulle kunna hitta en partner som kan slänga runt på en amazon som mig själv!

Nu har jag bara två timmar jobb kvar och sen är jag ledig till ONSDAG!!!

(Utom 6 timmar på lördag men det kan jag stå ut med)

Helvete vad skönt!!

Det har gått riktigt bra den tiden som Sarah och Peter har varit i Jordanien faktiskt.. Vi har haft mycket roligt och dessutom så underbart väder att man inte kunnat vara inne utan vi har lekt massor utomhus..

Jag ska alldeles strax smita ut igen.. Lägga mig på gräsmattan och läsa..=)

Hämtar tjejerna en timme senare idag för dom har balett så jag har gått om tid att slappa i solskenet!^^

Idag blir det nog två lager med skyddsfaktor dock.. Se bara hur det gick igår liksom!



Ovido - Quiz & Flashcards