Alla inlägg under maj 2008

Av Lea - 10 maj 2008 17:13

Internet-crushen var inte bra.. han var trevlig och jag hade jättekul, tills han började snacka om att han verkligen gillade mig och shit.. Och när jag försökte förklara för honom att jag inte kände samma och verkligen berätta att det inte var något han gjort eller sagt eller något så kallade han mig för lögnare och drog.. Vi hade dragit hem till Max och hade lite födelsedagsfirande för honom (har fortfarande sjukt dåligt samvete att jag inte ringde och grattade honom på hans födelsedag men jag trodde inte att han brydde sig) och Alex visste liksom inte ens vart vi var.. Jag försökte få honom att stanna och sova på soffan där men han typ "whats the point?"
Sen drog han.. Mike och Max kollade på mig och sa typ "vilket sepe!!"

Sen gick jag upp och somnade i Max säng och vaknade idag av hög musik och gick ner för att se vad dom hade för sig. Sen gick jag upp igen och låg i sängen några timmar till. För första gången sen jag kom hit hade jag hemlängtan och hade ett mental breakdown.. Bara låg där och grät.. Men det gick över efter en stund. Jag textade Mike som satt där nere och bad honom komma upp. Så han satte sig bredvid mig och bara hade handen på min mage och det var skönt att han kom.. Jobbigt att man måste be om det bara.. Tror att han var chockad över att se mig så där.. Jag ska ju vara den "glada tjejen" som alltid drar upp alla ur skiten och lyssnar på allas problem, men jag kan inte alltid vara sån...

Av Lea - 9 maj 2008 15:06

Fick tag på galningarna och åkte dit! Melissa hade blivit bestulen på alla sina pengar dock. Nån hade gått in i rummet när Chanel sov och stal allt. Över 3000 spänn... Men alla har lovat att shippa in och bjuda henne på allt... Det är ju ändå hon som fixat allt..


Klockan kvart i sex ikväll ska jag möta "crushen"... Fan vad nervös jag är!!

Sen åker vi nog till Camden och pratar och tar några öl...

Jag ska nog INTE gå till Mixer med honom bara.. Där lär ju Edd vara, och det är ingen bra idé... 

Av Lea - 8 maj 2008 18:35

Melissa har inga pengar på telefonen men har mailat.. Jag har gjort ALLT jag kan för att få tag på henne eller nån av de andra men problemet är jag jag vet vilka ca 4 pers av dom 25 är! Ringde till Joanna (bless) och fick Fizzys nummer.. Har aldrig pratat med människan men har tack och lov mailat lite ytligt. Han verkar dock inte ha på telefonen...

Jag skickade ett sms där jag skrev att jag kommer stå utanför tuben i Camden klockan 8 ikväll om vi inte hörts innan... Jag hoppas verkligen att nån av dom pallrar sig dit!


Hehe, btw.. Min "internet-crush" har smsat.. han har köpt tågbiljett och kommer imorgon....Galet...=D

Av Lea - 8 maj 2008 15:21

Vart är dom?? Det är fan omöjligt att få tag på dom!!

Och Anaïs telefon är stulen så henne kan jag inte ringa.. Och jag har bara Melissas nummer..Gah! Hatar sånt här!!



Av Lea - 8 maj 2008 14:11

Fick just detta mailet av honom!


"Lea W****** daughter of the nortehrn plains of Odin, speak to me!!!

I want to know all your plans for this week end detailed and explained to see if I may join you. I also want to know what you will eat today, the colour of your underwear, how long does it take you to shower in the morning, and how long did you spend on the phone today.

Thank you for your cooperation. "


Nu ska jag ta tag i dagen! MIN LEDIGA DAG!

Av Lea - 8 maj 2008 01:20

http://polyshop.se/haquesmerch/detail.asp?intProductId=180429


Kolla vad han gjort! KÖP säger jag bara! Sjukt snygg tröja!=)


Jag lär nog införskaffa en när jag får pengar...^^

Lätt koolaste tröjan!



Btw, internet-crushen flörtar på bra! 

Av Lea - 8 maj 2008 00:04

Och han började söta sig... Hehe....

Inge bra... Sluta Lea! Nu får du förfan ge dig!! HAhahahaha! Pinsamt.. Och så skriver jag om det här också...

Säkert nån typ av "rebound"grej från Mikey eller så.... 

Ovido - Quiz & Flashcards