Alla inlägg under mars 2008

Av Lea - 12 mars 2008 08:31

Klockan är här halv åtta på morgonen och jag är ledig... Mitt rum ligger precis bredvid köket men oftast brukar jag kunna ignorera stöket där ute och sova vidare, MEN när man låter ett födelsedagskort spela "happy birthday" med öronskärande gäll ton OM och OM igen i ca 20 min så är det inte så lätt att ignorera!! Nu spelas det i mitt huvud OM och OM igen istället, trots att jag faktiskt gick ut och bad barnen att Inte spela den här nere...  Maddie satt under bordet och lät den spela, och förstå att jag började få panik när jag inte fick av den först för dom hade pajjat spärren!! Men tillslut lyckades jag...

 Btw, Sabinas fel att jag drömde om honom igen! Haha... "Snart kommer du väl börja dagdrömma om honom också" Haha! Nån som är upplagd för en cola på Mixer ikväll? ;D

Av Lea - 11 mars 2008 23:11

KATRIN! Pallra dig hit och se till så jag slutar leka martyr!!!!

Du är nog den enda som skulle lyckas med att banka ur gubben ur mitt huvud!! Speciellt om du får veta..... Nej.. haha, jag kan inte berätta för dig.. XD 

Av Lea - 11 mars 2008 21:40

Haha... fan va snuskigt... ;) Jag måste ta mig in till Camden och inhandla några extraringar och labretter att ha i reserv... och en ska i läppen...

Just nu har jag mest bara ont, men så blir det väl när man töjer utan att det ens var meningen... 

Jag är less nu dock... ska glo på tv ikväll.. Svär över att jag missade Skins igår.. har för mig att det går repris nån natt i helgen kanske....

Ledig imorgon.. Gött! 

Av Lea - 11 mars 2008 10:36

Var och handlade "tycka synd om mig själv"frukost på Tescos.. Det bestod av en Chicken triple-sandwich, en grape, en choklad-croassint och äppeljuice.. När jag kom hem hade Katarina städat mitt rum bara för att hon tyckte synd om mig...^^ Jag har lite dåligt samvete över det för mitt rum var verkligen en mess men hon sa det att hon vet att hon brukar städa mitt rum på torsdagar och att jag brukar plocka ihop tills dess men hon tyckte att jag behövde vila i lugn och ro och sa även att hon visste att jag var ledig imorgon så då behöver jag inte tänka på att städa då utan bara vila... Jag lever som en drottning!

Hoppas jag kan sova en skvätt nu iaf.. Inatt kan jag säga att jag inte hamnade i djup sömn en enda gång för jag hostade hela tiden... Vid tre hostade jag så illa att jag var tvungen att springa upp och kräkas... det var helt sjukt...


Jag blir galen på att vår hemtelefon inte funkar!! Jag hade velat ringa Katrin och Mattis flera gånger nu för att se hur det är med honom och min mobil är störd så den tappar mottagningen hela tiden... Måste få iväg den där fullmakten så tre kan skicka min nya tele... Ska köpa frimärke idag tror jag, beroende på om det är storm eller ej när vi går hem... Undrar om Joanna och Linn tog sig hem igår förresten...=/ Måste ta och maila henne nu tror jag...


Dagens låt... 

Av Lea - 11 mars 2008 00:59

Det här är helt sjukt....=S


Av Lea - 10 mars 2008 23:03

Spanade runt lite på Facebook och hittade Mixers sida... Jag blev genast extra nyfiken på bilderna och hittade det jag sökte... Nu får vi se hur reaktionen blir!

Nån gång måste man ju ta steget vidare... 


Loffe är veckans hjälte... <1<2<3<3<3<3

Av Lea - 10 mars 2008 19:19

En förkylning sprider sig i familjen igen.. Igår när jag vaknade efter en tupplur på kvällen så hade jag noll röst... Somnade om och vaknade av att Dan ringde mig vid ett och berättade att han kommer till London nån gång i veckan och sen behövde han min hjälp...  Men det första han sa var "You sound really Emo!" och jag harklade fram "oh shut the fuck up"

Sarah kom hem vid tre och jag gick för att hämta barnen... Hade en äkta helvetespromenad hem då det är storm och spöregn här...

Jag är faktiskt mycket orolig för Joanna och Linn som ska flyga hem idag men det finns stor risk att planet blir inställt.. Jag hoppas verkligen att dom hör av sig i så fall.. Jag skickade ett sms till Joanna vid tre och sa att hon måste höra av sig när dom får veta hur det ska gå....


Schizo-killen har vänt igen och kommit till den "trevliga" personligheten så idag pratade vi faktiskt lite grann.. Skrev att jag var tvungen att gå och laga mat till barnen och då sa vi att vi kanske skulle prata senare...
men först ska jag ta ett varmt bad..

Av Lea - 10 mars 2008 02:18

Synd att jag fick så sjukt konstig reaktion av det?

Jag kan inte göra något åt att jag känner som jag gör för honom, trots allt...




Ovido - Quiz & Flashcards