Alla inlägg under mars 2008

Av Lea - 26 mars 2008 01:40

Människan till höger i bild, som håller i ett glas med båda händerna... Snälla, GISSA vem det är!! Då menar jag ni som känner mig..... Jag DÖR!





Av Lea - 26 mars 2008 01:34

Jo! Så här!

Av Lea - 25 mars 2008 21:26

Haha jag har ju då världens segaste hjärna!! XD

Har haft  några sms från okänt nr på min tele varav något som innehåller en msnadress och skype-adress.. Men jag addade det inte för jag hade ju ingen aning om vem det var och jag har bara glömt bort det smset... Sen en dag förra veckan så kollade jag igenom telefonen och såg det smset igen och messade och fråga vem det var... Så då svarade numret att jag skrivit in mitt nr på hans tele nån gång på SIN... Men jag fatta fortfarande inte vem det var.. så jag svarade inte...Fick ett sms när jag var på SIN i helgen där personen fråga om jag var där och jag svarade "ja, hitta mig" för jag visste FORTFARANDE inte vem det var... Sen hängde jag med polare och träffade liksom samma personer som jag jämt träffar där... Sebastian Bach-killen Bruno (fick veta förra veckan vad han heter tror jag) var där också och jag var otrevlig som vanligt mot honom.. EXTRA otrevlig den här gången för jag sa verkligen till honom att han var en proper wanker och det skulle inte förvåna mig om jag faktiskt sa att jag ogillar honom... (det är väl kanske lite hat-kärlek för han är en sån där typ som jag kan tänka mig är äkta arrogant och självgod jävel som vet att han kan få alla.. För han är faktiskt well pretty!)

Anyhooo.. Inatt kunde jag inte sova så jag glodde runt lite i telefonen och såg smset med msn-adressen och insåg NU att både msn-adressen OCH skype-adressen innehåller namnet BRUNO..... *JÄÄÄÄVLAR* håller jag på att säga lite för högt och börjar samtidigt skratta för mig själv vid tanken på att det KAN vara han! Så idag var jag tvungen att skicka iväg ett sms och fråga om det är han.... Han skickar tillbaka att jag ska adda honom på myspace och visst FAN är det han...XD

Måste erkänna att jag skäms en del nu... Jag som varit totalt OTREVLIG mot honom typ jämt... Haha...


Jaja, jag var tvungen att be om ursäkt nu iaf.....

Av Lea - 25 mars 2008 01:32

Oh my fucking god.... Vilken sjuk bild.. haha.... Måste försvara mig bara och säga att det var kameran som gick av av sig själv, som den faktiskt gör titt som tätt.. Men jag var bara TVUNGEN att behålla bilden för den var så stygg!! XD


Nu ska jag bara sova, så den här dagen är över... förhoppningsvis ledig imorgon (onsdag).... Nu ska jag bara stå ut EN dag till med huset fullt...


Ohh, The Mighty Boosh!!!

Av Lea - 24 mars 2008 01:28

Saknar min Roky... Önskar jag kunnat vara med på hans födelsedag...


Nu är det bara en hel dag kvar, sen far dom! Och jag kanske får ledigt onsdag också!!! *hoppas*


Date på söndag btw.. kanske onsdag med... 

Av Lea - 23 mars 2008 08:20

Varför är inte familjen vaken än förresten??? Är dom döda???

Av Lea - 22 mars 2008 08:10

.. men sen då?? Vad är det för fel på snubben..? Något måste det ju vara...

Jag höll mig faktiskt duktigt någorlunda nykter ikväll, men bara för att så ser han säkert ut som en spetälsk om vi ses igen... fast jag vet att det inte är sant för jag har sett honom förut.... (ser ut som Sigge i Kendolls som jag minns det just nu)

Gjorde sjuuukt snygga rymningar från allt och alla som visade något typ av intresse för mig ikväll dock! XD Jag har dykit under armar, dansat mig bort, faktiskt låtsas att ha fått ett samtal och gått, hånglat smått med Sara osv... haha!

Men det sjukaste är ändå att jag har gjort flera av dessa grejor mot honom..! Haha!!

Men aja... jag fick ett leende ikväll iaf....


Av Lea - 21 mars 2008 08:10

Men rätt ok dag ändå.... det är en dag mindre tills dom åker iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards