Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Lea - 12 mars 2008 10:00

men det är Elegantly Wasteds låt Better off dead... Olle som spelar bas i det bandet är brutalsnygg och har varit "min" en gång i tiden.. Men det skippades eftersom han bor i Oslo och jag i London..

Videon finns inte på Youtube utan kolla gärna på deras hemsida 

 www.elegantlywasted.net och så trycker ni på audio/video...

Man får välja mellan Video-download och Audio-download men jag tycker nog att ni ska välja Video faktiskt.. Den är inspelad bara på skoj men mums för Olle säger jag bara....


Better off dead... Kom ihåg det.... 

Av Lea - 12 mars 2008 09:21

Det är nån från Indien som håller på att ringa mig på min eng tele!! Jag har inga pengar på den så jag tänker fan inte svara men OM det är nån som ringer och frågar efter Ingemar Bergman igen så kommer jag att dö fan.. Då är det någon som roar sig med att fara runt i världen och stalka mig med mystiska telefonsamtal!!

Av Lea - 12 mars 2008 08:31

Klockan är här halv åtta på morgonen och jag är ledig... Mitt rum ligger precis bredvid köket men oftast brukar jag kunna ignorera stöket där ute och sova vidare, MEN när man låter ett födelsedagskort spela "happy birthday" med öronskärande gäll ton OM och OM igen i ca 20 min så är det inte så lätt att ignorera!! Nu spelas det i mitt huvud OM och OM igen istället, trots att jag faktiskt gick ut och bad barnen att Inte spela den här nere...  Maddie satt under bordet och lät den spela, och förstå att jag började få panik när jag inte fick av den först för dom hade pajjat spärren!! Men tillslut lyckades jag...

 Btw, Sabinas fel att jag drömde om honom igen! Haha... "Snart kommer du väl börja dagdrömma om honom också" Haha! Nån som är upplagd för en cola på Mixer ikväll? ;D

Ovido - Quiz & Flashcards